• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 26874
  • 17 بهمن 1393 - 22:56
راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی است

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه امسال باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار شود، گفت: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تجدید میثاق جدید مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی است. آیت‌الله علی خاتمی امروز در نماز جمعه این هفته اظهار کرد: حفظ انقلاب و […]

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه امسال باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار شود، گفت: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تجدید میثاق جدید مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله علی خاتمی امروز در نماز جمعه این هفته اظهار کرد: حفظ انقلاب و نظام از واجبات است و به فرموده امام(ره) نباید سخنانی بر زبان آوریم که دشمن از آن سوء استفاده کند و اگر پیرو ولایت هستیم باید پیرو پیام و دستور او نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه برما است که روز ۲۲ بهمن را جشن بگیریم، خاطرنشان کرد: همگی مکلفیم مانند سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کرده و با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان تصریح کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۷۰ هزار شهید دادیم و افراد بسیاری در مقابل دشمنان ایستادند و شکنجه دیدند و خون‌ها ریخته شد که رژیم طاغوت را از میان برداشته شده و حکومت دینی مستقر شود که باید آن را حفظ کنیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران باید عیدی بزرگ برای مسلمانان و ایرانیان باشد، افزود: متاسفانه در عصر حاضر و جامعه امروز همه مسائل رنگ سیاسی به خود می‌گیرد و بدترین مشکلات در جامعه ما نیت خوانی است که این امر شرعا جایز نیست و رنگ جناحی و سیاسی دادن به امور و شنیده‌ها مناسب نبوده و نتیجه خوشایندی ندارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران باید عیدی بزرگ برای مسلمانان و ایرانیان باشد، ابراز کرد: متاسفانه در عصر حاضر و جامعه امروز همه مسائل رنگ سیاسی به خود می‌گیرد و بدترین مشکلات در جامعه ما نیت خوانی است که این امر شرعا جایز نیست و رنگ جناحی و سیاسی دادن به امور و شنیده‌ها مناسب نیست.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به واقعه ۱۹ بهمن ماه ابراز کرد: این روز از جمله روزهای غرورآفرین برای ملت ایران و ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی ابراز کرد: در این روز پرسنل نیروی هوایی و همافران همگی در محضر امام انقلاب حاضر شده و با جان گذشتگی با امام و پیشوای خود بیعت کردند که این امر اتفاقی بزرگ در ارتباط با حرکت نیروهای مسلح بود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام خمینی‌(ره) فقیهی جامع الشرایط، محدث، مفسر و عالمی کم نظیر بود، عنوان کرد: امام خمینی(ره) نیز با الگوگیری از امامان و پیشوایان خود با اطمینان به حق بودن راه خویش پیش انقلاب را آفرید و تا پیروزی آن از پای ننشست.

آیت‌الله خاتمی گفت: اعمال انسان باید تنها برای خدا و رضایت او باشد چه بسا عملی اندک که با تقوای الهی انجام شود پاداشی بسیار بزرگ‌تر دارد و عمل بزرگ بدون در نظرن گرفتن رضای خدا به دور از تقوای الهی است.

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26874

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.