• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

پوشش شبکه‌های دیجیتال در زنجان به ۸۸ درصد ارتقا یافت

  • کد خبر : 26650
  • 15 بهمن 1393 - 8:51
پوشش شبکه‌های دیجیتال در زنجان به ۸۸ درصد ارتقا یافت

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز زنجان از ارتقای پوشش دیجیتال در شهرهای زنجان به ۸۸ درصد خبر داد و گفت: در حال حاضر۲۱شهر و۶۴۰روستا از۹۳۵روستای استان زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما قرار گرفته‌اند.   نبض سحر: مرتضی صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه با افتتاح فرستنده شهر حلب، پوشش […]

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز زنجان از ارتقای پوشش دیجیتال در شهرهای زنجان به ۸۸ درصد خبر داد و گفت: در حال حاضر۲۱شهر و۶۴۰روستا از۹۳۵روستای استان زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما قرار گرفته‌اند.

 

نبض سحر: مرتضی صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه با افتتاح فرستنده شهر حلب، پوشش دیجیتال شهرهای استان به ۸۸ درصد رسید، گفت: از سه هفته پیش این فرستنده فعال بود که به صورت رسمی افتتاح شد.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به سایر برنامه‌های صدا و سیمای زنجان به مناسبت دهه فجر گفت: رونمایی از موسیقی ارکسترال ساخته شده در مقام شهید دکتر مجید شهریاری و تله فیلم دریادلان با موضوع غواصان دریادل زنجانی از دیگر برنامه‌های صدا و سیما در دهه فجر است.

صفری با بیان اینکه تله فیلم دریادلان در ۹۰ دقیقه تولید شده است، ابراز کرد: موسیقی ارکسترال ساخته شده نیز با عنوان “ایران اوغلی شهریاری” توسط هنرمندان بومی استان ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی نظام هستند از این رو برنامه‌های دهه فجر در این ایام به صورت مردمی برگزار می‌شود.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز زنجان با یادآوری وقایع رخ داده قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از اتفاقات مهم ۱۰۰ سال اخیر در جهان است، چرا که معادلات جهانی را به هم ریخت.

این مسئول با اشاره به دستاوردهای کشور در ۳۶ سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی تصریح کرد: نعمت وجود رهبری و ولایت فقیه، انقلاب را از گزندهای مختلف حفظ کرده است و سبب موفقیت آن شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال ۲۸۱ ساعت برنامه طی دهه فجر از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به برگزاری مراسم جشن انقلاب و همچنین تجلیل از خانواده شهدا به عنوان ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان، تصریح کرد: اتفاق مبارک  دیگر در این ایام افتتاح فرستنده دیجیتال آخرین شهراستان است که با این اقدام همه شهرهای استان زیرپوشش دیجیتال قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.