• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

تاکید نمایندگان زنجان در مجلس بر حل مشکلات کشوری و استانی

  • کد خبر : 26076
  • 04 بهمن 1393 - 23:25
تاکید نمایندگان زنجان در مجلس بر حل مشکلات کشوری و استانی

نمایندگان استان زنجان در جلسه اخیر شورای اداری استان بر ضرورت حل مشکلات مردم و جلب رضایت مردم از سوی مسئولان تاکید کردند،عدم اتکای بودجه به نفت تا ضرورت جلب اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی مورد توجه قرار گرفت. نمایندگان استان زنجان در جلسه شورای اداری استان زنجان به بیان دیدگاه های خود در […]

نمایندگان استان زنجان در جلسه اخیر شورای اداری استان بر ضرورت حل مشکلات مردم و جلب رضایت مردم از سوی مسئولان تاکید کردند،عدم اتکای بودجه به نفت تا ضرورت جلب اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی مورد توجه قرار گرفت.

نمایندگان استان زنجان در جلسه شورای اداری استان زنجان به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائل استان اشاره کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به مشکلات تولید کنندگان داخلی استان زنجان بر حمایت از این قشر تاکید کرد.
محمد اسماعیلی، بودجه سال ۹۴ درحالی نهایی شد که در فشار اقتصادی و تحریم ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی قرار داریم.
وی با اشاره به اینکه کاهش قیمت نفت فشار مضاعفی از نظر اقتصادی بر کشور وارد می کند، ادامه داد: تمام مسئولان از رده های بالا تا پایین بایستی به گونه سازمان ها را مدیریت کنند تا به جهت کاهش بودجه آسیبی بر روند برنامه ها وارد نشود.

جلسه شورای اداری استان زنجان

اسماعیلی با یادآوری اینکه به پیشنهاد برخی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی می توان کشور را بدون اتکا به قیمت نفت نیز مدیریت کرد، افزود: بخش قابل توجهی از اقشار جامعه که از نظر مالی در شرایط مناسبی قرار دارند می توانند از دریافت یارانه صرفنظر کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  به فرار مالیاتی نیز اشاره کرد و یادآور شد: مقابله با مسائلی از این دست می تواند کشور را از فشارهای مالی نجات دهد.
وی با اشاره به اینکه طبق برآوردهای انجام شده ۶۰ میلیارد تومان قاچاق در کشور انجام می شود، یادآور شد: این رقم ۲ برابر بودجه عمرانی کشور است که بخشی از قاچاق ها از ورودی های رسمی کشور انجام می شود.
این مقام مسئول در ادامه حمایت از تولیدکنندگان داخلی را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید زمینه برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در داخل کشور فراهم شود.

*اختصاص اعتبار ۵ میلیارد تومانی برای اجرای پروژه سفر ریاست جمهوری خدابنده
نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان تنها یک پروژه از ۷۲ پروژه مصوب در سفر به شهرستان خدابنده اختصاص یافته است.
حجت الاسلام سید محمد علی موسوی، ادامه داد:حاکمیت نظام اسلامی در ایران موجب بیداری اسلامی در منطقه شد.
وی با اشاره به اینکه مردم انقلابی ایران توانستند اسلام را از اسلام ستیزان بگیرند، ادامه داد: تکلیف همه ما در نگهداری از این نعمت الهی سنگین است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به جایگاه روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن در تاریخ انقلاب افزود: این روزها نمادی از پیروزی ارزش ها و فضیلت هاست.
وی همچنین به فتنه ۸۸ و توطئه دشمن برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: در روز ۹ دی بر همه دشمنان ثابت شد که این مردم پیرو ولایت فقیه و انقلاب هستند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر ریاست جمهوری به استان زنجان و تصویب ۷۲ پروژه در استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد پروژه تنها یک پروژه به شهرستان خدابنده اختصاص یافته است.

*دو سوم مدارس خدابنده غیرقابل استفاده هستند
به گفته حجت الاسلام موسوی، متاسفانه در حق مردم شهرستان ظلم شده است چرا که دو سوم مدارس این شهرستان غیرقابل استفاده هستند.
وی در ادامه سهم پروژه شهرستان ها را از سفر ریاست جمهوری اعلام کرد و افزود: شهرستان زنجان ۸۳ میلیارد تومان، شهرستان ایجرود ۱۷ میلیادر تومان، شهرستان ماهنشان چهار میلیارد تومان، شهرستان طارم، خرمده و خدابنده هر یک پنج میلیارد تومان، شهرستان ابهر ۱۴ میلیارد تومان و شهرستان سلطانیه نیز ۹ میلیارد تومان از این اعتبارات را از این پروژه ها به خود اختصاص دادند.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده از نظر جمعیت و تعداد روستا از جایگاه بالاتری نسبت به شهرستان های دیگر برخوردار است، گفت: در این پروژه ها حق مردم شهرستان خدابنده ضایع شده است.

*اعتقاد مردم به رهبری و اسلام نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای اداری اظهار داشت: اعتقاد مردم به رهبری و اسلام نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی است.
محسن علیمردانی، افزود: به جهت شرایط نامطلوب در خصوص وضعیت شرب، میزان آلودگی هوا، محیط زیست، وضعیت بهره وی و سوء مدیریت در کشور، باید دیدگاه خود را نسبت به مسائل عوض کرد و با برنامه ریزی دقیق نسبت به حل مشکلات اقدام کرد.
وی با اشاره به نظرسنجی انجام شده از سوی برخی دستگاه ها یادآور شد: مردم به نمایندگان و مسئولان اعتماد ندارند و تنها نقطه قوت این نظام اعتقاد مردم به مقام معظم رهبری و اسلام است.
علیمردانی با یادآوری اینکه نباید کاری کنیم تا اعتماد و علاقه مردم به نظام که مرهون خون شهداست، کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: باید تبعیض ها و فساد اداری کاهش پیدا کند.
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به تخلفات و فسادهای اداری دقیق باشند، افزود: برای جلب اعتماد مردم باید از فساد و بی عدالتی در کشور جلوگیری کرد.
وی با اشاره به اینکه باید مشکلات بیکاری مردم را مرتفع کنیم، گفت: این انقلاب مرهون ایثار و شهامت شهداست.
علیمردانی مقوله گردشگری را نیز مورد تاکید قرارداد و افزود: توجه به بخش خدمات و اشتغالزایی در این زمینه می تواند در حل مشکل بیکاری استان موثر باشد.

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.