• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

صدور احکام استخدام‌ برای آزمون‌های سال‌های ۹۱ و ۹۲ در زنجان

  • کد خبر : 25907
  • 02 بهمن 1393 - 13:59
صدور احکام استخدام‌ برای آزمون‌های سال‌های ۹۱ و ۹۲ در زنجان

استاندار زنجان از صدور احکام استخدامی برای استخدامی‌های سال‌های ۹۱ و ۹۲ خبر داد و افزود: این حکم‌ها از اسفندماه سال جاری صادر می‌شود. به گزارش نبض سحر، جمشید انصاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه فجر، یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را […]

استاندار زنجان از صدور احکام استخدامی برای استخدامی‌های سال‌های ۹۱ و ۹۲ خبر داد و افزود: این حکم‌ها از اسفندماه سال جاری صادر می‌شود. به گزارش نبض سحر، جمشید انصاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه فجر، یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشت.

وی دهه فجر را فرصتی برای یادآوری اهداف و آرمان‌های انقلاب و معمار آن دانست و اضافه کرد: بازخوانی انقلاب و آرمان‌های آن در این دوره برای نسل جدید مثمر ثمر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان تصریح کرد: دهه فجر فرصت مجددی برای ابراز وحدت و یکپارچگی ملت ایران به شمار می‌رود.

این مسئول انقلاب و آرمان‌ها و دستاوردهای منبعث از آن را نقطه اشتراک همه گروه‌ها اجتماعی و جریان‌های سیاسی در ایران اعلام کرد و افزود: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای ابراز اشتراکات موجود در کشور از جمله اصل انقلاب، ولایت فقیه و دستاوردها محسوب می‌شود.

انصاری با اشاره به جشن‌های برنامه‌ریزی شده برای ایام پیروزی انقلاب ادامه داد: این جشن‌ها تا حد ممکن باید از رویه دولتی بودن خارج شود.

وی با تاکید بر مردمی بودن جشن‌های مربوط به پیروزی انقلاب افزود: ارگان‌های دولتی باید زمینه برگزاری این جشن ها را برای مردم فراهم کنند.

استاندار زنجان به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: این روز نماد یکپارچگی و وحدت مردم ایران به شمار می‌رود و باید از این نماد بهره‌وری درستی انجام شود.

این مسئول با تاکید بر تاثیرگذاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در نوع نگاه و جهت‌گیری‌های جهانی در مورد ایران گفت: این روز همه برنامه‌ریزی‌ها و تفسیرها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انصاری ۲۲ بهمن را روز بیعت مجدد با امام راحل، رهبری انقلاب و همچنین استحکام و استواری مسیر آغاز شده توسط انقلاب عنوان کرد.

وی با اشاره به موضوع برگزاری مراسم افتتاح برای پروژه‌های عمرانی در ایام دهه فجر تاکید کرد: برای برنامه‌ریزی این افتتاح‌ها باید طوری عمل شود که نارضایتی و عدم اطمینان را در بین مردم موجب نشود.

استاندار زنجان به افتتاح مرحله‌ای برخی از پروژه‌های بزرگ مانند سدها اشاره کرد و گفت: برگزاری مرحله‌ای مراسم‌های افتتاح این پروژه‌ها، شاید برای مسئولان قابل درک باشد ولی عامه مردم به دلیل عدم آشنایی دچار سوء تفاهم می‌شوند.

این مسئول برگزاری مراسم‌های افتتاح در ایام دهه فجر را نوعی دلبستگی روانی به ایام بافضیلت اعلام کرد و متذکر شد: ما مردمی هستیم که جشن‌ها و شادمانی خود را با ایام خوش مذهبی و ملی خود همزمان می‌کنیم تا حلاوت آن چند برابر و ماندگار شود.

انصاری به موضوع برگزاری آزمون‌های استخدامی طی دو سال ۹۱ و ۹۲ اشاره و تصریح کرد: موضوع جذب این نیروها حل شده است.

وی از صدور احکام استخدامی برای استخدامی‌های این دو آزمون خبر داد و افزود: این حکم‌ها از اسفند ماه سال جاری صادر می‌شود.

مقام عالی اجرایی استان زنجان مجموع استخدامی‌های دو آزمون ۹۱ و ۹۲ را ۹۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: ورود این افراد با تحصیلات بالا کمبود نیرو به لحاظ کیفی و کمی را در دستگاه‌های اجرایی جبران می‌کند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به گلایه نماینده مردم خدابنده از عدم توزیع متناسب اعتبارات در سفر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در این سفر اعتباری به شهرستان‌ها به صورت مجزا تخصیص داده نشد بلکه اعتبارات به صورت پروژه‌ای تخصیص یافته بود.

انصاری مجموع پروژه‌هایی را که در سفر رئیس جمهور برای آنها بودجه تخصیص یافته است را ۷۲ پروژه عنوان کرد و افزود: ۳۸۴ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها تخصیص یافته است.

در ادامه جلسه مدیران جدید استان از جمله محمد قاسمی، مدیر فرودگاه زنجان، ابوالفضل عباسچیان،‌ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی، حسین جعفری مدیر کل جهاد کشاورزی استان زنجان، محمد نبی صالحی، مدیر کل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان و چند تن از مدیران استانداری زنجان به اعضای شورای اداری معرفی شدند.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=25907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.