• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

مطبوعات باید مدرسه سیار باشند

  • کد خبر : 25258
  • 22 دی 1393 - 8:51
مطبوعات باید مدرسه سیار باشند

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: مطبوعات و رسانه ها باید یک مدرسه سیار باشند. سردار جهانبخش کرمی در مراسم گرامیداشت روز بسیج رسانه استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای رسانه اظهار داشت: شهید رهبر به عنوان یکی از شهدای رسانه موجب شده تا امروز به عنوان روز بسیج […]

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: مطبوعات و رسانه ها باید یک مدرسه سیار باشند.

سردار جهانبخش کرمی در مراسم گرامیداشت روز بسیج رسانه استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای رسانه اظهار داشت: شهید رهبر به عنوان یکی از شهدای رسانه موجب شده تا امروز به عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شود.
وی با بیان اینکه این جلسه با رسالت سنگین در قبال شهدا، امام، ولایت و امت ایران اسلامی برگزار شده است، افزود: از دیدگاه امام بالاترین چیزی که می تواند انقلاب را به ثمره رسانده و به خارج صادر کند، تبلیغات صحیح است.
این مسئول با اشاره به اینکه ما موظفیم اسلام را در همه جهان معرفی کنیم، افزود: مطبوعات باید یک مدرسه سیار باشند.
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه شهدا قلم ها را می سازند و قلم ها شهید ساز هستند،افزود: با تبلیغات صحیح باید اسلام را آنگونه که هست.
سردار کرمی با اشاره به دیدگاه های رهبری در خصوص رسانه گفت: از دیدگاه رهبری باید با ابزار هنر در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان حسین وار جنگیدند و حسین وار شهید شدند، افزود: دوران دفاع مقدس جنگ بین ایران و عراق و بحث جغرافیای نبود، بلکه جنگ جهانی بود که سرنوشت انقلاب و اسلام را مشخص می کرد.
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: رزمندگان آنروز احساس تکلیف کرده و به رسالت خویش عمل کردند و امروز هم باید اصحاب رسانه به وظیفه سنگین خود عمل کنند.
سردار کرمی با اشاره به نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: روحیه ایمان، جهاد و شهادت،عشق به امام و ولایت موجب شد تا پیروزی های مطلوبی در این دوران به دست آید.
وی رسالت امروز بسیج  رسانه را دفاع از اسلام، انقلاب، خون شهدا و حماسه ها با روحیه خرمشهری و شلمچه ای عنوان کرد.
این مسئول یادآور شد: با روحیه بسیجی و انقلابی بسیج رسانه استان زنجان کار خود را آغاز کرده است که در جذب ۴۰۰ نفر از اصحاب رسانه استان از برنامه های این سازمان در زنجان است.
سردار کرمی گفت: تا کنون ۳۵ درصد این تعداد در چهار ماه گذشته به سازمان بسیج رسانه استان جذب شده اند.
انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=25258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.