• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

اروپایی ها طعع تلخ تجهیز آدمکش ها را می کشند/ اصحاب رسانه زنجان منصف هستند

  • کد خبر : 25261
  • 22 دی 1393 - 8:52
اروپایی ها طعع تلخ تجهیز آدمکش ها را می کشند/ اصحاب رسانه زنجان منصف هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز اروپایی ها طعع تلخ تجهیز آدمکش ها را می کشند. آیت الله شیخ علی خاتمی در مراسم گرامیداشت روز بسیج رسانه استان زنجان با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن، رسما و عملا درصدد از بین […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز اروپایی ها طعع تلخ تجهیز آدمکش ها را می کشند.

آیت الله شیخ علی خاتمی در مراسم گرامیداشت روز بسیج رسانه استان زنجان با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن، رسما و عملا درصدد از بین بردن انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی موجب شد تا ایران از زیر استعمار غرب خارج شود، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب منافع آمریکا در ایران از دست رفت.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه منابع اقتصادی ایران برای آمریکا مهم بود اما حیاتی نبود، افزود: اما آمریکا با همه نیرو وارد میدان شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه بازتاب اقدام آمریکا علیه ایران در معرض خطر گرفتن منافع آمریکا بود، تصریح کرد: باید علت دشمنی ۳۶ ساله آمریکا با ایران بررسی شود.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه علت دشمنی های آمریکا با ایران خطرناک بودن ایران اسلامی برای این دولت بود، افزود: آمریکا از بیداری اسلامی وحشت داشت.
وی با اشاره به اینکه ایران مستقل که کاری به کشورهای دیگر نداشته باشد، موجب ناراحتی آمریکا نمی شود، خاطرنشان کرد: ایران به عنوان کشوری که مدل و الگوی سایر کشورها است، مشکل آمریکا محسوب می شود.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه ایران خارج از چارچوب و تقسیم بندی های شرق و غرب راه استقلال را در پیش گرفت، افزود: این مسئله برای آمریکا مسئله مهمی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در عرض ۳۶ سال گذشته توطئه های آمریکا علیه ایران همواره وجود داشته است، افزود: در حال حاضر در آمریکای لاتین جنبش هایی شکل می گیرد که به اسلام نزدیک تر است.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه رشد آمریکایی در ۲۴۰ سال گذشته بادکنکی بوده است، افزود: امروز پرچم آمریکا در افغانستان به عنوان نماد شیطانی به آتش کشیده می شود.
وی با اشاره به اینکه آمریکا در حال حاضر همه با همه توان وارد صحنه شده است، تصریح کرد: تلاش آمریکا سقوط انقلاب یا حداقل نفوذ یک درصدی در ایران است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برنامه آمریکا برای براندازی نظام اسلامی به هم ریخت،تصریح کرد: حمله نظامی فکر آمریکا علیه ایران نیست.
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه برخی افراد تنها دستکش مخملی را می بینند، افزود: باید دست چندنی که زیر دستکش مخملی پنهان شده است را نیز دید.
وی با بیان اینکه اروپایی ها طعع تلخ تجهیز آدمکش ها را می کشند، افزود: کسی که چاهی برای دیگران تدارک ببیند خودش در آن غرق می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به نقش رسانه ها در تبیین اهداف دشمنان گفت: باید رسانه ها در زمینه اهداف دشمنان تبیین کنند.
وی با بیان اینکه مدبرانه و عاقلانه مطالب در رسانه های استان زنجان بر روی خروجی ها قرار می گیرد، افزود: اصحاب رسانه بزرگوارانه و منصفانه عمل می کنند.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ما شهامت نه گفتن در مقابل آمریکا را داشته ایم، افزود: هیچ ابرقدرتی را قبول نداریم.
وی گفت: قلم های اصحاب رسانه می تواند جامعه را آرام کرده و روحیه امید و امیدواری را بالا ببرد.
انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=25261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.