• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در زنجان برگزار شد

  • کد خبر : 24425
  • 09 دی 1393 - 16:12
مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در زنجان برگزار شد

با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در زنجان برگزار شد. سردار حسین سلامی در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در زنجان با اشاره به اهداف دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون اظهار داشت: فتنه‌ گران در سال ۸۸ با آشوب و توطئه درصد بودند تا نظام اسلامی را با […]

با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در زنجان برگزار شد.

سردار حسین سلامی در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در زنجان با اشاره به اهداف دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون اظهار داشت: فتنه‌ گران در سال ۸۸ با آشوب و توطئه درصد بودند تا نظام اسلامی را با چالش بزرگی مواجه کنند.

 وی با بیان اینکه هجمه علیه ارزش های اسلامی و انقلابی از اهداف دشمنان بود، تصریح کرد: هجمه علیه عاشورا و حماسه حسینی از دیگر توطئه های دشمنان بود.

این مسئول  حضور حماسی و تاثیرگذار مردم در ۹ دی را موجب ایجاد حماسه دانست و خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی توطئه ها را خنثی کردند.

سردار سلامی با بیان اینکه مردم سراسر کشور با حضور در راهپیمایی توطئه ها را خنثی کردند، افزود: هدف دشمن براندازی نظام اسلامی بود.

وی با اشاره به به وقایع عراق و لبنان در حال حاضر ادامه داد: امروز ارتش های این کشورها مدافعان بزرگی برای مردم محسوب می شوند.

این مسئول  با بیان اینکه حماسه ۹ دی با روشنگری مقام معظم رهبری محقق شد، ادامه داد: مقام معظم رهبری سفینه نجات ملت ایران شده و مردم را راهنمایی کردند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۹ دی نیز یکی از وقایع مهم در تاریخ ۳۶ ساله انقلاب محسوب می شود، گفت: ۹ دی لیله ‌القدر انقلاب اسلامی ایران است.

 وی با بیان اینکه برخی وقایع با گذشت زمان تاریخی تر می شوند، افزود: ۹ دی هیچ گاه از اذهان فراموش نمی شود.

سلامی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان ایجاد شکاف بین مردم و ولایت فقیه بود، افزود: هنوز هم توطئه های دشمن علیه نظام اسلامی ادامه دارد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیوند عمیق قلبی بین مردم و ولایت فقیه تصریح کرد: همه تلاش دشمان ایجاد شکاف بین مردم و رهبری است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به وقایع سال ۸۸ نیز اشاره کرد و گفت: فتنه ۸۸ حاصل اتحاد دشمنان داخلی و خارجی بود.

وی با بیان اینکه همدستان داخلی فتنه ‌گران با سرمایه ملت اعتبار یافته و به شهرت ملی دست یافته بودند، گفت: این افراد با بی ‌رحمی در جریان استراتژی مستکبران قرار گرفته و به ایجاد فتنه کمک کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه عدم تمکن در برابر قانون را از توطئه های دشمنان دانست و افزود: ضرباتی که در فتنه سال ۸۸ بر پیکره کشور وارد شد، به مراتب شدیدتر از هشت سال جنگ تحمیلی بود.
وی اضافه کرد: ۹دی، روز بزرگی ملت ایران است و روز الهی و ایام الله محسوب می شود که در تاریخ، جاودانه می ماند و در بستر زمان حرکت کرده و تفکر و اندیشه نسل های بعد را می سازد.
جانشین فرمانده کل سپاه افزود: اهداف انقلاب اسلامی را نمی توان قربانی منافع شخصی و دنیاطلبی کند و کسانی که برای قدرت یابی سیاسی خویش، ثمرات مجاهدت های سه دهه یک ملت را به آتش می کشند، خائنان به این ملت هستند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ با هوشیاری، درایت، زیرکی و شجاعت و ظرفیت عظیم ولایت فقیه و آگاهی، تیزهوشی، ژرف نگری و ایمان و اعتماد مردم به نظام اسلامی خنثی شد.

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=24425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.