• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

آغاز ثبت‌نام مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای مهارت زنجان

  • کد خبر : 24037
  • 02 دی 1393 - 10:18
آغاز ثبت‌نام مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای مهارت زنجان

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای زنجان از آغاز ثبت‌نام مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای مهارت زنجان در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای خبر داد. علی ملکی  اظهار داشت: مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه‌ای استان زنجان برای مهارت‌آموزی علاقه‌مندان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند. وی از آغاز […]

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای زنجان از آغاز ثبت‌نام مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای مهارت زنجان در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای خبر داد. علی ملکی  اظهار داشت: مرکز آموزش علمی و کاربردی فنی و حرفه‌ای استان زنجان برای مهارت‌آموزی علاقه‌مندان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی از آغاز ثبت‌نام مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای مهارت زنجان خبر داد و بیان داشت: ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای مهارت زنجان از امروز یکم دی ماه جاری آغاز شده است.

ثبت‌نام مرکز آموزش عالی علمی کاربردی مهارت زنجان تا ۸ دی ماه ادامه داد

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای زنجان ادامه داد: ثبت‌نام این دوره تا هشتم دی ماه سال جاری ادامه دارد، اما به احتمال زیاد همچون سنوات گذشته مهلت ثبت‌نام تمدید می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه آغاز نظام آموزش مهارتی از یکم بهمن‌ماه سال جاری است، تصریح کرد: پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای در رشته‌های برق صنعتی، عمران(نگهداری و مرمت ساختمان)، مکانیک(مکانیک تاسیسات صنعتی)، مکانیک(تاسیسات مکانیکی ساختمان)، مکانیک(ماشین افزار)، مکانیک خودرو، نقشه‌کشی صنعتی، آسانسور و پله برقی، جوشکاری، مکانیک(تعمیر ماشین آلات صنعتی)، دوخت و تکنولوژی لباس و ابزار دقیق خواهد بود.

ملکی با اشاره به اینکه داوطلبان طبق ضوابط و شرایط تعریف شده در دفترچه پذیرش می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، گفت: علاقه‌مندان باید در زمان اعلام شده به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب نسبت به پرداخت الکترونیکی وجه مورد نیاز برای ثبت نام اقدام کنند، گفت: هزینه ثبت نام در این دوره ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان است.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای زنجان خاطر نشان کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور می‌توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

این مسئول در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای زنجان مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۳۷۷۶۸۰۹ و ۳۳۷۷۶۸۱۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=24037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.