• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

فضای فیزیکی نانوایی ها در زنجان ساماندهی شود

  • کد خبر : 23778
  • 25 آذر 1393 - 13:22
فضای فیزیکی نانوایی ها در زنجان ساماندهی شود

مدیر عامل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در راستای ارتقای کیفیت نان باید فضای فیزیکی نانوایی ها در زنجان ساماندهی شود. به گزارش نبض سحر به نقل از  مهر، رسول منصوری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۲۵ الی ۳۰ درصد نانوایی ها در استان زنجان فضای مناسبی لازم برای پخت نان را […]

مدیر عامل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: در راستای ارتقای کیفیت نان باید فضای فیزیکی نانوایی ها در زنجان ساماندهی شود.

به گزارش نبض سحر به نقل از  مهر، رسول منصوری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۲۵ الی ۳۰ درصد نانوایی ها در استان زنجان فضای مناسبی لازم برای پخت نان را ندارند.

وی اظهار داشت: فضای فیزیکی لازم برای پخت نان ۶۰ الی ۷۰ سانتی متر است که این میزان در بعضی از نانوایی ها ۱۰ الی ۱۵ متر مربع، ۲۰ الی ۳۰ متر مربع است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: متاسفانه برخی از نانوایی ها در استان زنجان وضعیت بهداشتی مناسبی را ندارند.

منصوری تاکید کرد: در استان زنجان ۶۰ درصد از نانوایی ها وضعیت مناسب بهداشتی لازم برای پخت نان را دارند.

وی در ادامه به نظارت و بازرسی از نانوایی ها اشاره کردو گفت: بازرسین به طور محسوس و نامحسوس نظارت لازم  از نانوایی ها را دارند و این سازمان با نانوایی هایی که درپخت با کیفیت نان کم کاری کنند برخورد جدی خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان یاد آورشد: این سازمان بر ارتقای کیفی نان برنامه های آموزشی خود برای نانوایان را در دستور کاریی خود دارد.

منصوری افزود: این استان در چند سال گذشته در بحث کیفیت پخت انواع نان رتبه برتر در کشور را به خود اختصاص داده و این امر باز هم تدوام خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=23778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.