• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

فساد مالی و رشوه جامعه را از داخل خراب می کند

  • کد خبر : 23607
  • 21 آذر 1393 - 17:46
فساد مالی و رشوه جامعه را از داخل خراب می کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: فساد مالی و رشوه جامعه را از داخل خراب کرده و می پوساند و زمینه ایجاد فساد اداری را فراهم می کند. به گزارش نبض سحر به نقل از  مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان افزود: وجود فساد […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: فساد مالی و رشوه جامعه را از داخل خراب کرده و می پوساند و زمینه ایجاد فساد اداری را فراهم می کند.

به گزارش نبض سحر به نقل از  مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان افزود: وجود فساد مالی و رشوه جامعه را دچار چالش می کند و موجب عدم توسعه جامعه می شوند.

وی ادامه داد:  فساد اداری اعتماد عمومی مردم را از بین می برد ضروری است مسئولین امر در این زمینه روشن تر و با جدیت بیشتری عمل کنند.

حجت الاسلام خاتمی افزود: البته تاکنون گام های زیادی در کشور در زمینه مبارزه با فساد مالی و رشوه جامعه صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  با بیان اینکه بخش هایی که زمینه دزدی و فساد وجود دارد باید اصلاح شود افزود: مهمترین موضوع در برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری نظارت جدی است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: مسئولین کشور نیز برای برخورد و رفع این معضل تاکید ویژه ای دارند زیرا این روند موجب ایجاد بی اعتمادی در بین مردم می شود که باعث از بین رفتن فرصت ها شده و موجب می شود ظرفیت ها به خوبی تقسیم  نشده و بی عدالتی در سطح جامعه رخ دهد.

وی ادامه داد:  گام جدی در این زمینه نظارت در مرحله اول است که می تواند با مسدود کردن مواردی که زمینه فساد را به وجود می آورد این اقدامات را که از سوی برخی سودجویان صورت می گیرد به حداقل برساند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه ببا اشاره فرا رسیدن اربعین حسینی افزود: بیش از ۲۰ میلیون زائر حسینی در کربلا همزمان با اربعین حاضر هستند و این بزرگترین اجتماع حسینی در جهان است که اقتدار و عزت شیعه و مسلمانان را نشان می دهد.

حجت الاسلام خاتمی افزود: اذیت و آزار زائرین حسینی در زمان بنی امیه و  بنی عباس رواج داشت و حتی برخی از زوار را به قتل می رسانند اما محبت مردم به امام حسین(ع)نه تنها کاسته نشد بلکه هر ساله با شوق بیشتری ابراز می شود و امسال این حضور گسترده باید به عنوان شعار اتحاد مسلمانان در برابر صهیونیست و گروههای تکفیری به ویژه داعش باشد که دست پرورده امریکا هستند.

وی در ادامه با اشاره به انتشار هشت هزار صفحه ای از جنایت و شکنجه گاه های آمریکایی در اقصی نقاط جهان گفت: با افشا شدن جنایت های آمریکا این کشور مستکبر دیگر نباید حق ادعای حمایت از حقوق بشر را داشته  باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه نقض حقوق بشر برای دولت آمریکا یک امر عادی است گفت: آمریکا حق ندارد در جهان داعیه داری دفاع از حقوق بشر را به عهده بگیرد چون خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

حجت الاسلام خاتمی  با اشاره به حادثه  ۲۷ آذرماه  سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: این روز که مصادف با سالگرد شهادت  آیت الله  مفتح است به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است زیرا در چنین روزی این استاد برجسته حوزه علمیه قم در برابر دانشگاه علوم اسلامی و در روزگاری که طاغوت بر جدایی حوزه از دانشگاه تلاش داشت، به شهادت رسید.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=23607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.