• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6

پرداخت ۹۱ میلیارد ریال غرامت به محصولات باغی در زنجان

  • کد خبر : 23342
  • 12 آذر 1393 - 9:30
پرداخت ۹۱ میلیارد ریال غرامت به محصولات باغی در زنجان

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان زنجان از پرداخت بیش از ۹۱ میلیارد ریال غرامت به باغداران این استان طی سال زراعی گذشته خبر داد.یوسف حیدری امروز  به بیمه محصول انگور اشاره کرد و اظهار داشت: طی سال زراعی گذشته از مجموع ۳ هزار و ۶۸۱ بیمه‌گذار انگور آبی در استان زنجان ۲ هزار و […]

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان زنجان از پرداخت بیش از ۹۱ میلیارد ریال غرامت به باغداران این استان طی سال زراعی گذشته خبر داد.یوسف حیدری امروز  به بیمه محصول انگور اشاره کرد و اظهار داشت: طی سال زراعی گذشته از مجموع ۳ هزار و ۶۸۱ بیمه‌گذار انگور آبی در استان زنجان ۲ هزار و ۵۷۳ مورد دچار خسارت شد.

وی با اشاره به بیمه سطحی بالغ بر ۳ هزار هکتار انگور آبی طی سال زراعی گذشته در استان زنجان تصریح کرد: از این میزان سطحی بالغ بر ۲ هزار هکتار متحمل خسارت شد.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: طی سال زراعی گذشته مبلغی بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال به عنوان غرامت بابت خسارت وارده به انگور آبی به کشاورزان زنجانی پرداخت شده است.

این مسئول همچنین با اشاره به تعداد بیمه‌گذاران محصول زیتون طی سال زراعی گذشته در استان زنجان گفت: تعداد بیمه‌گذاران این محصول ۸۴۳ مورد بوده است.

حیدری با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار هکتار از باغات زیتون بیمه شده طی سال زراعی گذشته در استان زنجان دچار خسارت شدند، بیان داشت: غرامت پرداخت شده به این سطح در مجموع به بیش از ۱۹ میلیارد ریال رسیده است.

وی در مورد بیمه محصول برنج خاطرنشان کرد: طی سال زراعی گذشته تعداد بیمه‌گذاران این محصول در استان زنجان به ۲۷ مورد رسید که بیش از ۱۵۷ هکتار توسط این تعداد بیمه‌گذار زیر پوشش بیمه قرار گرفته بود.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان زنجان بیان کرد: طی سال زراعی گذشته محصول برنج در زنجان دچار هیچ گونه خسارتی نشده و غرامتی نیز به کشاورزان پرداخت نشده است.

این مسئول با اشاره به وجود ۲۹ بیمه‌گذار ذرت علوفه‌ای طی سال زراعی گذشته در استان زنجان افزود: سطحی بالغ بر ۸۱ هکتار توسط این تعداد بیمه‌گذار در استان بیمه شده بود.

حیدری عنوان کرد: طی سال زارعی گذشته بیش از ۳۷۰ میلیون ریال به بیمه‌گذاران ذرت علوفه‌ای در استان زنجان غرامت پرداخت شده است.

وی با اشاره به وجود ۱۱ هزار و ۹۹۲ بیمه‌گذار در بخش باغبانی استان زنجان طی سال زراعی گذشته تصریح کرد: برای این تعداد بیمه‌گذار استان بیش از ۹۱ میلیارد ریال غرامت پرداخت شده است.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=23342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.