• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4

قیمت جدید انواع نان در زنجان اعلام شد

  • کد خبر : 23311
  • 11 آذر 1393 - 13:17
قیمت جدید انواع نان در زنجان اعلام شد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان با اشاره به اعلام جدید قیمت انواع نان در زنجان گفت: بر اساس نرخ‌های جدید قیمت نان لواش ۱۶۰ تومان تعیین شد. رسول منصوریاظهار داشت: قیمت جدید نان لواش در استان زنجان به ۱۶۰ تومان، بربری به ۴۵۰ تومان و سنگک به ۵۲۰ تومان افزایش […]

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان با اشاره به اعلام جدید قیمت انواع نان در زنجان گفت: بر اساس نرخ‌های جدید قیمت نان لواش ۱۶۰ تومان تعیین شد.

رسول منصوریاظهار داشت: قیمت جدید نان لواش در استان زنجان به ۱۶۰ تومان، بربری به ۴۵۰ تومان و سنگک به ۵۲۰ تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از دهم آذرماه امسال نرخ مصوب شده در سراسر استان زنجان قابل اجرا است، تصریح کرد: نظارت بر واحدهای نانوایی به منظور کنترل کیفیت آرد تشدید می‌شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان ابراز کرد: بر اساس مصوبات تعیین شده در مورد اعلام قیمت نرخ جدید انواع نان، وزن هر قرص نان لواش باید ۱۷۰ گرم، بربری ۵۰۰ گرم و سنگک ۵۵۰ گرم باشد.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت همواره کارشناسانه و دقیق انجام شده است خاطر نشان کرد: با تعیین نرخ جدید قیمت انواع نان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی که با حضور ۸ دستگاه ذیربط انجام شد به این نتیجه رسیدیم تا به منظور حمایت از نانوایان و مصرف‌کنندگان به قیمت مصوب شده امروز دست یابیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان تصریح کرد: در حدود ۲ تا ۳ سال اخیر قیمت انواع نان هیچگونه تغییری نکرده است و از طرفی دیگر شاهد افزایش قیمت حامل‌های انرژی، دستمزد کارگر، هزینه برق، تلفن، گاز و غیره تا به امروز هستیم.

وی در مورد قیمت‌های قبلی انواع نان در استان زنجان، افزود: قیمت‌های قبلی نان لواش ۱۲۵ تومان، بربری ۳۵۰ تومان و سنگک ۴۰۰ تومان بود.

منصوری تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۴۴۴ واحد نانوایی در استان زنجان فعالیت می‌کنند که به منظور مبارزه با گرانفروشی، کم‌فروشی و رسیدن نان نامرغوب به دست مصرف کننده، نظارت‌ بازرسان این سازمان بر این واحدها تشدید می‌شود.

وی اظهار داشت: قیمت جدید انواع نان مصوب شده با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی اقشار مختلف مردم اعلام شده است.

انتهای پیام/منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=23311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.