• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

مواضع تیم مذاکره کننده خط قرمز و خطوط ترسیم شده رهبری است

  • کد خبر : 22812
  • 30 آبان 1393 - 19:22
مواضع تیم مذاکره کننده خط قرمز و خطوط ترسیم شده رهبری است

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها حمایت و تایید خود را از تیم مذاکره کننده اعلام کردند، گفت: تیم مذاکره کننده بارها موضع خود را اعلام کردند که همان خط قرمز و خطوط ترسم شده رهبری است. آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  در سخنانی از امام […]

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها حمایت و تایید خود را از تیم مذاکره کننده اعلام کردند، گفت: تیم مذاکره کننده بارها موضع خود را اعلام کردند که همان خط قرمز و خطوط ترسم شده رهبری است.

آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  در سخنانی از امام خمینی‌(ره) و انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن یاد کرده و اظهار کرد: علی رغم اینکه عده‌ای در ابتدای امر می‌پنداشتند که بسیج یعنی نیروی نظامی مردمی برای دفاع از انقلاب ولی کارکرد و گستره فعالیت‌های بسیج در تمامی عرصه‌ها نشان داد تا وقتی انقلاب دشمن دارد مدافع اقلاب نیز باید آماده باشد و برای انقلاب همیشه سرباز لازم است  که یک روز در جبهه و روز دیگر در دانشگاه و در عرصه‌های علمی و یا اقتصاد مقاومتی باید ایفای نقش کند.

وی عنوان کرد: آمادگی بسیج منطبق بر نیازهای جامعه بوده و در هر عرصه‌ای که نیاز احساس شود بسیج وارد صحنه می‌شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها حمایت و تایید خود را از تیم مذاکره کننده اعلام کردند، گفت: تیم مذاکره کننده بارها موضع خود را اعلام کردند که همان خط قرمز و خطوط ترسم شده رهبری است.

وی با اشاره به ۱۱ دستورالعمل مقام معظم رهبری برای مذاکرات بیان کرد: طبق این دستورالعمل حرکت علمی هسته‌ای کشور نباید متوقف شود و کسی حق ندارد معامله بر روی دستاوردهای هسته‌ای داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در زنجان ابراز کرد: حفظ تشکیلاتی نظیر فردو، نپذیرفتن هیچ حرف زوری از طرف کشورهای مقابل و اینکه روابط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ایران باید متعارف و غیر فوق‌العاده باشد از جمله موارد این دستورالعمل است.

وی تصریح کرد: بدون در نظر گرفتن نتایج مذاکرات باید با توجه به امکانات و ظرفیت‌های خودمان  برنامه ریزی‌های نظام انجام شود چرا که نتایج از سه حالت توافق، عدم توافق و تعلیق خارج نیست چرا که امید ما به قدرت و تلاش خودمان است و باید بر اینها تکیه کنیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رفع کامل تحریم‌ از موارد دستورالعمل است، بیان کرد:  در همین راستا ریاست جهوری در سازمان مللل به روشنی و صراحت اعلام کردند که  باید در توافق همه تحریم‌ها به طور کامل برداشته شود.

وی افزود:ما نیز همانند رهبر به آمریکا اعتماد نداریم  چرا که ما تا کنون به تمامی تعهدات خود پایبند بوده‌ایم و بهانه تراشی‌ها از سوی آنان است.

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22812

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.