• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

گفتمان انقلاب اسلامی ریشه دشمنی های غرب با نظام اسلامی

  • کد خبر : 22737
  • 28 آبان 1393 - 18:38
گفتمان انقلاب اسلامی ریشه دشمنی های غرب با نظام اسلامی

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ریشه دشمنی های غرب با نظام اسلامی را گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد. سردار رمضان شریف در همایش بسیج و رسانه استان زنجان اظهار داشت: همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت در سراسر کشور برگزار می شود. وی با بیان اینکه در مدار ارتباطی و اطلاع رسانی چهار […]

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ریشه دشمنی های غرب با نظام اسلامی را گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد.

سردار رمضان شریف در همایش بسیج و رسانه استان زنجان اظهار داشت: همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در مدار ارتباطی و اطلاع رسانی چهار برنامه وجود دارد، افزود: گفتمان به عنوان پیام این همایش محسوب می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه جفرافیا،نیاز و اولویت مخاطبان اگر خوب شناخته شود، می توان پیام را خوب به مخاطب رساند، خاطرنشان کرد: در صورتی که به رسانه توجه شود، موفقیت حاصل می شود.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به گفتمان انقلاب اسلامی ادامه داد: تا قبل از بهمن ۵۶، با نگاهی به کره زمین، جمعیت چند میلیاردی تحت تاثیر دو گفتمان مسلط کمونیست ها و فرهنگ غرب و لیبرال دموکراسی است.

سردار شریف با اشاره به اینکه در چنین زمانی گفتمان دارای تاثیر بسزایی است که جهان را به دو قطب تبدیل کرده است، افزود: گفتمان و گفتمان سازی بحث بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه غلبه این دو گفتمان قبل از انقلاب اسلامی وجود داشت، خاطرنشان کرد: در این دو اردوگاه اتحاد جماهیر شوروری پیمان ورشو را ساماندهی می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه در اردوگاه مقابل پیمان ناتو به امضا می رسد، یادآور شد: گفتمان غربی ها در حال حاضر در معرض اضمحلال است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ریشه همه دشمنی ها با انقلاب اسلامی را گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اساس دشمنی با تولید محتوا و اندیشه نویی است که انقلاب اسلامی از آن بهره می گیرد.

سردار شریف با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند گفتمان سوم و جدیدی در جهان حاکم شود، افزود:  چرا که آنان می دانند در صورت درست منعکس شدن این گفتمان تداوم آن را به دنبال دارد.

وی با اشاره به ویژگی های گفتمان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بقیه گفتمان ها با اندیشه انسان ها تشکیل  شده است در حالی که گفتمان انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن کریم، وحی الهی و تعالیم پیامبر گرامی اسلامی است و هیچ گفتمانی قادر نیست با این گفتمان برخورد کند.

*نسخه اصلی شفا بخش هدایت بشر قرآن است

این مسئول نسخه اصلی شفا بخش هدایت بشر را قرآن دانست و افزود: گفتمان انقلاب اسلامی منحصر به فرد است و امت اسلامی دارای پیام های اسلامی است و امام احیاگر اسلام ناب محمدی محسوب می شود.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران برای بقای نظام اسلامی هزینه های بسیاری را داده است، افزود: انقلاب اسلامی اذهان و اراده های مختلف را معطوف به خود کرده است.

سردار شریف با بیان اینکه بشریت از نسخه دست پیچ شده خسته شده است، افزود: پیام انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) موجب شده که اخبار انقلاب اسلامی همواره در طول ۳۵ سال گذشته بر روی آنتن باشد.

وی با اشاره به اینکه آدمکش ترین و خشن ترین آدم های تاریخ جهان، آمریکایی ها هستند، افزود: اگر چه خود را صاحب رسالت جهانی می دانند و خود را حیات بخش می دانند، در حالیکه فرهنگ دست ساز آمریکایی جز به تامین منافع آنها برنامه خاصی انجام نداده است.

این مسئول با بیان اینکه ناکار آمد نشان دادن نظام دینی از توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی است، افزود: القای یاس، نا امیدی و سرخوردگی از دیگر توطئه های دشمنان است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن درصدد است چهره نجات بخش در فضای مجازی و غیر مجازی توسط آمریکایی ها شکل بگیرد، افزود: این توطئه نسبت به همه کشورها وجود دارد.

سردار شریف با اشاره به اینکه وارونه سازی و تصویر سازی از برنامه های رسانه های غربی است، افزود: رسانه های غربی  می خواهند اساس گفتمان انقلاب اسلامی را بی اساس جلوه دهند.

وی با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی از بستر قدرت و تسلط گفتمانی است که قلوب جامعه جهانی را تسخیر کرده است که دشمنان تصور نمی کردند، یادآور شد: ۷۰ درصد مردم به تفکری که منبعث از انقلاب اسلامی است در فلسطین رای دادند.

*قدرت گفتمان انقلاب اسلامی دشمنان را پای میز مذاکره کشانده است

این مسئول با اشاره به اینکه قدرت گفتمان انقلاب اسلامی دشمنان را پای میز مذاکره کشانده است، افزود: اگر گفتمان آنها غالب بود، چنین تلاش هایی برای مذاکره با ایران نداشتند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان در توطئه های خود موفق نخواهند شد، افزود: اراده الهی مافوق همه اراده ها است و گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان غالب جهانی می شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت انقلاب اسلامی و آموزه های اسلامی به گونه ای است که می توان موانع را برداشت، افزود: هیچ قدرتی در منطقه و فرا منطقه قادر رویارویی با نظام اسلامی را ندارد.

این مسئول تحریم، فشار اقتصادی و جنگ نرم را توطئه دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی دانست و افزود: گفتمان انقلاب اسلامی در نهایت پیروز این میدان است.

وی با بیان اینکه دشمنان با سناریو سازی، علم کردن داعش و القاعده برنامه های خود را پیگیری می کنند، افزود: اما استراتژی دشمنان نمی تواند موفق باشد چرا که انقلاب اسلامی دارای اساس اسلامی و استرتژی منظم است.

این مسئول نگاه عمیق و حکیمانه مقام معظم رهبری و جغرافیای مطلوب را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: همانطور که در دفاع مقدس روزنه هایی را پیدا کردیم، در مقابله با توطئه های جدید دشمنان نیز نظام اسلامی قادر به اجرای روش های مطلوب در این زمینه است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات داعش را دارای ریشه صهیونیستی عنوان کرد و گفت: دشمن به دنبال نمایش نامطلوب از مسلمانان در جهان است.

وی بر ضرورت افشای فعالیت های دشمنان تاکید کرد وگفت: رسانه تعیین کننده در این زمینه است.

سردار شریف بر ضرورت توجه به افکار عمومی تاکید کرد و گفت: مهم ترین سناریوی دشمن ایجاد شکاف در بین مردم و حکومت و مردم و نخبگان و علما است.

انتهای پیام/

 منبع: موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.