• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

تکواندوی زنجان با مشکل جذب اسپانسر روبه‌رو است

  • کد خبر : 22680
  • 26 آبان 1393 - 13:01
تکواندوی زنجان با مشکل جذب اسپانسر روبه‌رو است

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان به مشکل نبود اسپانسر در تکواندو اشاره کرد و گفت: در صورت جذب اسپانسر تکواندو زنجان از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است. ابولفضل خدایی  با اشاره به پتانسیل بالای تکواندو استان اظهار کرد: استان زنجان قادر است در تمامی رده‌های سنی تیمی به مسابقات لیگ برتر اعزام کند که […]

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان به مشکل نبود اسپانسر در تکواندو اشاره کرد و گفت: در صورت جذب اسپانسر تکواندو زنجان از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است.

ابولفضل خدایی  با اشاره به پتانسیل بالای تکواندو استان اظهار کرد: استان زنجان قادر است در تمامی رده‌های سنی تیمی به مسابقات لیگ برتر اعزام کند که هر کدام مدال آور باشند.

وی به مشکل نبود اسپانسر در تکواندو اشاره کرد و گفت: در صورت جذب اسپانسر تکواندو زنجان از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است.

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان خاطرنشان کرد: استان زنجان تکواندوکاران خوبی در رده‌های مختلف سنی دارد و اگر کمی حمایت شوند حرف‌های زیادی برای گفتن در کشور دارند.

وی با اشاره به حضور تیم پومسه بانوان در لیگ برتر تصریح کرد: دور برگشت این مسابقات آغاز شده و به فاصله دو هفته مانده تا پایان این مسابقات کسب دو مدال نقره و برنز بانوان قطعی شده است.

خدایی ابراز کرد: استان زنجان در بخش پسران تیم به مسابقات لیگ برتر اعزام نکرده و تکواندوکاران استان به صورت انفرادی در این مسابقات شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در طول چند روز آینده گفت: ۸ تکواندو کار از استان زنجان به مسابقات قهرمانی کشور در تهران اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان بیان کرد: مسابقات جام باشگاه‌های استان به زودی در زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22680

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.