• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

اولویت‌بندی طرح‌هایی که مردم بیشتری از آن منتفع شوند، هنر مدیریت است

  • کد خبر : 22576
  • 22 آبان 1393 - 8:54
اولویت‌بندی طرح‌هایی که مردم بیشتری از آن منتفع شوند، هنر مدیریت است

استاندار زنجان گفت: هنر مدیریت اولویت‌بندی در به نتیجه رساندن طرح‌هایی است که مردم بیشتری از آن منتفع شوند.پجمشید انصاری چهارشنبه شب در شورای اداری شهرستان زنجان محقق شدن برنامه‌های توسعه‌ای را یک روند تدریجی دانست و اظهار داشت: محقق شدن توسعه در یک زمان خاص به هیچ وجه مقدور نیست. وی به مشکلات موجود […]

استاندار زنجان گفت: هنر مدیریت اولویت‌بندی در به نتیجه رساندن طرح‌هایی است که مردم بیشتری از آن منتفع شوند.پجمشید انصاری چهارشنبه شب در شورای اداری شهرستان زنجان محقق شدن برنامه‌های توسعه‌ای را یک روند تدریجی دانست و اظهار داشت: محقق شدن توسعه در یک زمان خاص به هیچ وجه مقدور نیست.

وی به مشکلات موجود در زمان ایجاد شهرستان طارم در سال ۷۶ اشاره و اضافه کرد: بسیاری از مشکلات موجود در آن مقطع در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های توسعه‌ای طی این سال‌ها حل شده و بخشی هم باقیمانده است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان فلسفه وجود دستگاه‌های اجرایی را برنامه‌ریزی برای حل مشکلات موجود عنوان و تصریح کرد: مسئله اساسی در این مسیر توجیه تدریجی بودن حل مشکلات به مردم است.

این مسئول با یادآوری غیرقابل حل بودن مشکلات پیش رو در حوزه‌های مختلف در فرصت و زمان کم افزود: هنر مدیریت اولویت‌بندی در به نتیجه رساندن طرح‌هایی است که مردم بیشتری از آن منتفع شوند.

انصاری به طرح‌های افتتاحی و مورد بازدید قرار گرفته در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: در طرح افتتاحی راه گوهر به کلوچ، مردم روستای گوهر خواهان آسفالت مسیر داخل روستا بودند که این کار توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام می‌شود.

* پل ورودی شهر آب‌بر توسط راه و شهرسازی تکمیل می‌شود

وی تحویل پل ورودی شهر آب‌بر به اداره کل راه و شهرسازی را برای تکمیل توسط شهرداری از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که بعد از انجام روند اداری، این اداره کل پل ورودی را به پایان می‌رساند که استان هم کمک‌های اعتباری به روند اجرایی آن انجام می‌دهد.

استاندار زنجان به تعریف فاینانس برای سد مشمپا اشاره کرد و گفت: با صدور مجوز ماده ۶۱ کار سد پاوه رود در بخش پایین دستی هم تسریع می‌شود.

این مسئول به اصلاح‌های مورد نیاز در محورهای دسترسی در سطح شهرستان طارم اشاره و تاکید کرد: روکش‌ها و اصلاحات مسیرهایی چون سرخه دیزج به دستجرده باید عملیاتی شود تا رینگ دور شهرستان به صورت مطلوبی درآید.

انصاری بر لزوم تلاش بیشتر برای دادن الگوهای بهتر به مردم تاکید کرد و گفت: تحقیقات نشان می‌دهد که تولید محصولات باغی به غیر از زیتون هم در طارم پاسخگوی وضعیت اقلیمی آن به لحاظ اقتصادی است و باید به مردم معرفی شود.

* لزوم بررسی دلایل وقوع آتش‌سوزی‌های مراتع طارم

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آتش سوزی‌های مراتع شهرستان طارم اشاره و تاکید کرد: به نظر می‌رسد لازم است تا عوامل ایجاد این آتش‌سوزی‌ها روشن و راهکارهای مقابله با آن اتخاذ شود، چراکه این میزان آتش‌سوزی طبیعی به نظر نمی‌رسد.

مقام عالی استان زنجان افزود: مسئولان باید مراقبت بیشتری از مسائلی را بکنند که در بین مردم توقع ایجاد می‌کند که نمونه آن احساس تعلق اراضی اطراف روستاها به مردم آن است که باید مورد بازنگری قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه مالکیت مردم در اراضی و املاک سنددار تثبیت شده است، ادامه داد: غیر از املاکی که متعلق به افراد است هر آنچه است متعلق به دولت است و می‌تواند برای آن برنامه‌ریزی کند.

انصاری تاکید کرد: عدم توجه به موضوع مالکیت اراضی، ضمن به وجود آوردن مسائل امنیتی، گرفتاری برای شهرستان به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22576

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.