• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

شمار ثبت نام شدگان بیمه همگانی سلامت در زنجان به بیش از ۸۴ هزار نفر رسید

  • کد خبر : 22459
  • 19 آبان 1393 - 8:38
شمار ثبت نام شدگان بیمه همگانی سلامت در زنجان به بیش از ۸۴ هزار نفر رسید

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: شمار ثبت نام شدگان بیمه همگانی سلامت در این استان به ۸۴ هزارو ۳۰۰ نفر رسید. دکتر مجید صادقی ، با اشاره به اینکه ثبت نام از متقاضیان بیمه همگانی سلامت در این استان ادامه دارد، افزود: اکنون مشکلی در سایت بیمه سلامت وجود ندارد و افراد می توانند […]

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: شمار ثبت نام شدگان بیمه همگانی سلامت در این استان به ۸۴ هزارو ۳۰۰ نفر رسید.

دکتر مجید صادقی ، با اشاره به اینکه ثبت نام از متقاضیان بیمه همگانی سلامت در این استان ادامه دارد، افزود: اکنون مشکلی در سایت بیمه سلامت وجود ندارد و افراد می توانند نسبت به انجام این امر اقدام کنند.

وی یادآوری کرد: بیمه سلامت با هدف تحت پوشش قرار دادن افراد فاقد هر نوع پوشش بیمه ای انجام می شود که زیرپوشش بیمه رفتن این افراد به ارائه خدمات بهینه در بخش بهداشت و درمان منجر شود.

صادقی از صدور ۶۶ هزارو ۴۶۳ فقره دفترچه بیمه همگانی سلامت به متقاضیان واجد شرایط در این استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۳ هزار و ۹۵۰ فقره در شهرستان زنجان و در شهرهای ابهر، خرمدره و خدابنده نیز به ترتیب ۱۰ هزار و ۳۱۷، شش هزار و ۸۵۲ و پنج هزار و ۳۴۴ فقره دفترچه صادر شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان ادامه داد: تمامی روستاییان این استان نیز تحت پوشش صندوق بیمه روستایی هستند که بیشترین جامعه هدف را در شهرستانهای ایجرود، طارم و ماهنشان شامل می شود.

وی اظهار کرد: افراد فاقد دفترچه بیمه می توانند با ثبت نام در سایت بیمه سلامت و با انتخاب دفاتر پیشخوان مورد نظر خود نسبت به دریافت دفترچه بیمه مبادرت کنند.

صادقی افزود: هم اکنون ۲۴ دفتر پیشخوان دولت الکترونیک طرف قرارداد، با این اداره کل همکاری می کنند که هشت دفتر آن در شهر زنجان واقع شده است.

به گفته این مسوول برای ۹۰ درصد متقاضیان بیمه سلامت دفترچه صادر شده است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۵۵۶ هزارو ۸۳۵ نفر در این استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۵۵ درصد از جمعیت یک میلیون و ۱۵ هزار نفری استان را شامل می شود.

منبع:ایرنا

 

انتهای پیام /*

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.