• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

ساختار بودجه کشور از گذشته مشکل داشته است / قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود

  • کد خبر : 22258
  • 12 آبان 1393 - 19:49
ساختار بودجه کشور از گذشته مشکل داشته است / قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود

رئیس مجلس با اشاره به اینکه ساختار بودجه کشور از گذشته اشکال داشته و در دولت‌های گذشته نیز به این امر بی‌توجهی شده است، گفت: قوانی مربوط به سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود. علی لاریجانی امشب در جمع مسئولان استان زنجان اظهار داشت: در سطح استان زنجان بین مسئولان استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان قوه […]

رئیس مجلس با اشاره به اینکه ساختار بودجه کشور از گذشته اشکال داشته و در دولت‌های گذشته نیز به این امر بی‌توجهی شده است، گفت: قوانی مربوط به سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود. علی لاریجانی امشب در جمع مسئولان استان زنجان اظهار داشت: در سطح استان زنجان بین مسئولان استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان قوه قضائیه و دیگر مسئولان همگرایی و همسویی خاصی وجود دارد و این امر زمینه پیشرفت را برای استان فراهم می‌کند.

وی نخستین ویژگی یک حکومت خوب را همگرایی بخش‌های مختلف آن دانست و یادآور شد: باید این همبستگی و همسویی در جامعه تداوم داشته باشد.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه گاهی اوقات تفاوت نظر در میان مردم و مسئولان وجود دارد، گفت: تفاوت نظرها باعث تکامل جامعه می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه کشورهای پیشرفته از این امر مهم به درستی استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از فرهنگی غنی برخوردار است که عقلانیت، معنویت و عدالت را توام با هم دارد و این امر ظرفیت بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود.

لاریجانی با اشاره به اینکه ایران اسلامی از عقلانیت و رفتار دورنگرانه خوبی برخوردار است و این امر به ریشه اسلامی برمی‌گردد، گفت: از ظرفیت‌های موجود در کشورمان باید به درستی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی متخصص خوبی در کشورمان وجود دارد، یادآور شد: باید از ظرفیت‌های ایجاد شده در کشورمان به خوبی استفاده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشورمان در مسائل اقتصادی نقض‌هایی دارد، افزود: در برخی از دوره‌ها این اشکالات مورد قبول واقع نمی‌شد و به این دلیل مشکلات موجود در این زمینه نیز حل نمی‌شد.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت‌های مختلف کشورمان در مسئله اقتصادی اشکالات مزمنی داشته‌اند، یادآور شد: این اشکالات در دولت‌های گذشته عمیق‌تر شده است.

لاریجانی با اشاره به اینکه ساختار بودجه کشور از گذشته اشکال داشته و در دولت‌های گذشته نیز به این امر بی‌توجهی شده است، افزود: باید همه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

وی بر لزوم افزایش فعالیت‌های تولیدی در کشور تاکید کرد و افزود: اگر بخش خصوصی فعال نشود، مشکل اقتصاد کشور نیز حل نخواهد شد.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه باید به بخش مدیریت اقتصادی درونی کشورمان توجه شود، اظهار داشت: تولید کشور باید رونق یابد و اصل ۴۴ نیز باید در کشور اجرا شود.

این مسئول با اشاره به اینکه قوانین و مقررات مربوط به سرمایه‌گذاری باید در کشورمان کاهش یافته و قوانین در این حوزه تسهیل شود، متذکر شد: باید بسترهای سرمایه‌گذاری در کشورمان فراهم شود.

لاریجانی با اشاره به اینکه باید طرح‌ها و پروژه‌ها به بخش غیردولتی واگذار شود، افزود: بسیاری از پروژه‌ها را می‌توان به بخش خصوصی واگذار کرد تا جهشی خوبی در این زمینه ایجاد شود.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.