• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

ثبت ۷۴ هزار درخواست و پیشنهاد زنجانی‌ها در سامانه ۱۱۱

  • کد خبر : 22047
  • 06 آبان 1393 - 9:20
ثبت ۷۴ هزار درخواست و پیشنهاد زنجانی‌ها در سامانه ۱۱۱

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان گفت: ۷۴ هزار و ۵۰ درخواست و پیشنهاد در سامانه ۱۱۱ استان زنجان به ثبت رسیده است. قاسم علی اکبری امروز اظهار داشت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان زنجان سامانه ۱۱۱ برای ثبت خواسته‌ها، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مردم در زنجان افتتاح شد. وی با اشاره به […]

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان گفت: ۷۴ هزار و ۵۰ درخواست و پیشنهاد در سامانه ۱۱۱ استان زنجان به ثبت رسیده است.

قاسم علی اکبری امروز اظهار داشت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان زنجان سامانه ۱۱۱ برای ثبت خواسته‌ها، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مردم در زنجان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه سامانه سامد به مدت چهار روز از تاریخ ۲۹ مهر ماه تا دوم آبان ماه جاری فعالیت داشت، تصریح کرد: این سامانه در ۲۴ ساعت از شبانه روز مشغول فعالیت بود.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در این مدت ۲۰۰ اپراتور با ۲۰۰ خط تلفن درخواست‌های مردم استان زنجان را ضبط و ثبت کردند، افزود: طی این مدت ۷۴ هزار و ۵۰ درخواست و پیشنهاد در سامانه ۱۱۱ به ثبت رسیده است.

این مسئول به مشغول بودن خطوط سامانه ۱۱۱ در مدت زمان چهار روز تعیین شده اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تعدادی از افراد چهار یا پنج بار با سامانه تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کرده‌اند.

علی اکبری با بیان اینکه پس از برقراری ارتباط و ثبت درخواست کد پیگیری به فرد تماس گیرنده اعطا شده است، گفت: افرادی که چند بار با سامانه سامد تماس گرفتند فقط یک کد پیگیری دریافت می‌کنند چرا که کد پیگیری بر اساس کد لی افراد ثبت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از تماس‌ها تقدیر و تشکر و تعدادی نیز ابراز احساسات مردم به ریاست جمهوری بود، تصریح کرد: دیگر درخواست‌های مردم شامل اشتغال، تجهیزات، تسهیلات خرید مسکن، مسکن مهر، معافیت سربازی و… بوده است.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان با بیان اینکه بیشترین درخواست‌های مردم مربوط به دو حوزه تسهیلات و اشتغال است، افزود: افراد با تماس با سامانه ۱۱۱ درخواست‌های خود را به ثبت رساندند.

این مسئول بیشترین تماس با سامانه سامد را از شهرستان زنجان اعلام کرد و گفت: پس از شهرستان‌های خدابنده، ایجرود، ابهر، طارم، ماهنشان و خرم‌دره به ترتیب بیشترین تماس‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

علی اکبری ادامه داد: تعدادی از هموطنان دیگر استان‌ها که در این مدت در استان زنجان حضور داشتند با سامانه ۱۱۱ تماس گرفته و خواسته‌های خود را مطرح کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هفته آینده موضوعات و درخواست‌های مردم برای پیگیری به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارجاع داده می‌شود، گفت: دستگاه‌ها مکلف هستند متناسب با نوع درخواست در مدت ۲۰ تا ۳۰ روز به خواسته‌ها رسیدگی کرده و پاسخ را در سامانه وارد کنند.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان با بیان اینکه همه دستگاه‌هایی اجرایی متصل به سامانه سامد هستند، گفت: پس از وارد کردن پاسخ و ثبت آن در سامانه نتیجه از طریق پیامک به تماس گیرنده ارسال می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: افرادی که پس از گذشت مدت زمان تعیین شده پیامک مورد نظر را دریافت نکنند می‌توانند با سامانه ۱۱۱ تماس گرفته و از نتیجه درخواست خود آگاه شوند.

علی اکبری در پایان با اشاره به اینکه سامانه سامد همیشه برای ثبت درخواست‌های مردم و به عنوان سامانه ارتباط با ریاست جمهور فعالیت می‌کند، گفت: در صورتی که مردم در وقت اداری با این سامانه تماس گیرند کارکنان دستگاه‌ها درخواست آنها را ثبت می‌کنند و اگر خارج از زمان اداری با سامانه تماس گیرند سامانه متصل به صندوق پیامگیر صوتی می‌شود.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22047

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.