• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

توزیع ۱۱۰ تن مواد مورد نیاز هئیت‌های مذهبی در استان زنجان

  • کد خبر : 22044
  • 06 آبان 1393 - 9:16
توزیع ۱۱۰ تن مواد مورد نیاز هئیت‌های مذهبی در استان زنجان

سرپرست سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان از تهیه ۱۱۰ تن ارزاق مورد نیاز هئیت‌های مذهبی این استان خبر داد.ناصر فغفوری  با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ارزاق مورد نیاز هئیت‌های مذهبی را تهیه و ذخیره‌سازی کرده است. وی با اشاره به اینکه […]

سرپرست سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان از تهیه ۱۱۰ تن ارزاق مورد نیاز هئیت‌های مذهبی این استان خبر داد.ناصر فغفوری  با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ارزاق مورد نیاز هئیت‌های مذهبی را تهیه و ذخیره‌سازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از تهیه ارزاق مورد نیاز هئیت‌های مذهبی کنترل بازار و قیمت‌‌ها است، تاکید کرد: این اقدام با هدف رفاه حال عزاداران و خادمان حسینی انجام گرفته است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه ۵۴۰ تن برنج برای توزیع در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: قیمت این قلم جنس ۵ تا ۸ هزار ریال ارزان‌تر از قیمت برنج‌های مشابه در بازار است.

این مسئول با بیان اینکه ۷۰ تن گوشت قرمز نیز در ایام عزاداری در بین هئیت‌های مذهبی توزیع خواهد شد، اضافه کرد: قیمت این جنس نیز ۲۰ تا ۴۰ هزار ریال ارزان‌تر از قیمت بازار خواهد بود.

فغفوری با اشاره به اینکه ۴۰۰ تن مرغ منجمد نیز برای عرضه آماده شده است، گفت: قیمت این قلم کالا با قیمت بازار تفاوت چندانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در هر هشت شهرستان استان زنجان مراکزی برای توزیع این کالاها در نظر گرفته شده است، اعلام کرد: هئیت‌های مذهبی با معرفی خود به این مراکز می توانند مایحتاج خود را تامین کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه همه اقلام مورد نیاز دیگر در این ایام نیز برای ارائه آماده است، اظهار کرد: مشکلی در زمینه تامین مواد مورد نیاز در استان زنجان وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه توزیع کالاهای ذکر شده منوط به ارائه معرفی‌نامه اداره تبلیغات اسلامی است، افزود: هدف از این اقدام ساماندهی هئیت‌های مذهبی و جلوگیری از بی‌نظمی‌های احتمالی است.

فغفوری از عموم افراد خواست تا برای دریافت کالا اقدام به دریافت معرفی‌نامه اداره تبلیغات اسلامی کنند و تاکید کرد: تامین این مواد توسط دولت انجام گرفته و بدون دریافت معرفی‌نامه امکان تحویل کالا به متقاضیان امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.