• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

اعدام شیخ نمر، اعدام حقیقت است

  • کد خبر : 22041
  • 06 آبان 1393 - 9:11
اعدام شیخ نمر، اعدام حقیقت است

دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد زنجان در اعتراض خود به حکم اعدام شیخ نمر، این حکم را اعدام حقیقت بیان کردند. مسوولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با سر دادن شعار مرگ بر وهابی، مرگ بر آمریکا، اسراییل و انگلیس اعتراض خود را به حکم اعدام شیخ نمر از سوی دولت عربستان اعلام […]

دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد زنجان در اعتراض خود به حکم اعدام شیخ نمر، این حکم را اعدام حقیقت بیان کردند.

مسوولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با سر دادن شعار مرگ بر وهابی، مرگ بر آمریکا، اسراییل و انگلیس اعتراض خود را به حکم اعدام شیخ نمر از سوی دولت عربستان اعلام کردند.

 

در این تجمع نماینده ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی زنجان، سردمداران آل سعود را بی منطق خواند و گفت: نگرش آنها به اسلام متحجرانه بوده و با دشمنان درجه یک اسلام و مسلمین سرسازش و همکاری دارند.

حجت الاسلام عنایت الله شامی افزود: جنایات، قتل و غارت هایی که در عربستان سعودی انجام می شود، هیچ حرکتی از طرف استکبار جهانی در خصوص اعتراض به نقض حقوق بشر در این کشور انجام نمی شود.

وی یادآورشد: ایران اسلامی در جزیره پرتلاطم دنیا در آرامش کامل بسر می برد و استکبار در صدد سلب آرامش است که با هوشیاری جوانان این مرز و بوم این آرامش پایدار و جاودانه است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی زنجان گفت: با بررسی سابقه و ریشه آل سعود، این مهم بیان می شود که آنها از منطقه نجد برخاسته اند و این منطقه از مناطقی است که همه افراد آن در جهل و نادانی سابقه ای دیرین دارند و دنیا را به آشوب کشیده اند.

حجت الاسلام شامی تاکید کرد: آل سعود از طرف استکبار ماموریت دارد تا به اختلافات در دنیا دامن بزند.

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.