• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

اعضای ۲ باند مواد مخدر با۳۲ کیلو حشیش دستگیر شدند

  • کد خبر : 20809
  • 30 شهریور 1393 - 10:48
اعضای ۲ باند مواد مخدر با۳۲ کیلو حشیش دستگیر شدند

ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان موفق شدند دو باند مواد مخدر را متلاشی و از اعضای این باند ها ۳۲ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف کنند. سرهنگ ” مختار شیر محمدی ” رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان درباره این خبر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان از فعالیت […]

ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان موفق شدند دو باند مواد مخدر را متلاشی و از اعضای این باند ها ۳۲ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف کنند. سرهنگ ” مختار شیر محمدی ” رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان درباره این خبر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان از فعالیت دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان مطلع شدند.

وی افزود: با اطلاع از فعالیت این باند ها تحقیقات تکمیلی در این زمینه آغاز و ماموران دریافتند عضو اصلی این دو باند به نام های ح – ر ” و ” م – ک ” با قاچاقچیان مواد مخدر در استان ” البرز ” در ارتباط بوده و با همکاری سایر اعضایشان اقدام به توزیع مواد مخدر درسطح استان زنجان می کنند.

” شیر محمدی ” خاطر نشان کرد : با این اطلاعات عضو اصلی این باندها توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و پس از اطمینان از فعالیت و انتقال مواد مخدر توسط آنان دستور دستگیری آنان صادر شد.

این مقام مسئول تصریح کرد : عضو اصلی یکی از اعضای این باند ها به نام ” ح – ش ” حین حمل مواد مخدر تحت پوشش مسافر دستگیر و در بازرسی از ساک دستی وی ۱۲ کیلو حشیش کشف شد.

وی گفت : اعضای یکی دیگر از باندهای مواد مخدر که با دو دستگاه خودرو از نوع پژو ۲۰۶ و پراید در حال انتقال مواد مخدر از استان البرز در محور ” زنجان – خرمدره” بودند توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آنها ۲۰ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تاکید کرد : در این عملیات دو نفر از اعضای این باند به نام های ” م – ح ” و ” ب – ط ” دستگیر شدند.

وی با اشاره به متلاشی شدن این دوباند مواد مخدر گفت: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند./منبع: پایگاه خبری پلیس ایران

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=20809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.