• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

جزئیات شکنجه زوج‌های جوان در تفرجگاه‌ها

  • کد خبر : 19348
  • 04 شهریور 1393 - 8:50
جزئیات شکنجه زوج‌های جوان در تفرجگاه‌ها

در حالی که تحقیقات ادامه داشت کارآگاهان با چند شکایت دیگری رو به رو که نشان می داد چند نفر به زور به منزل پیر مردی وارد و اموالش را سرقت می کنند. به گزارش نبض سحر به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مراد جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باند چهار نفره زور گیران […]

در حالی که تحقیقات ادامه داشت کارآگاهان با چند شکایت دیگری رو به رو که نشان می داد چند نفر به زور به منزل پیر مردی وارد و اموالش را سرقت می کنند.

به گزارش نبض سحر به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مراد جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باند چهار نفره زور گیران که هدایت آن را یک زن برعهده داشت در مکان های خلوت و دور از شهر با سلاح سرد کمین کرده و پس از تهدید طعمه هایشان آنها را شکنجه ، ضرب و شتم و اموالشان را سرقت می کردند. 
 
وی اظهار داشت: ۲۲ تیرماه سالجاری اعضای این باند مردمی را با تهدید به نقطه‌ای خلوت کشانده و بعد از شکنجه مبلغ ۲۷ میلیون ریال وجه نقد وی را سرقت می کردند. 
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بعد از این شکایت تیمی از ماموران آگاهی زنجان با دستور قضایی رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند. 
 
سرهنگ جعفری تاکید کرد: در حالی که تحقیقات ادامه داشت کارآگاهان با چند شکایت دیگری رو به رو که نشان می داد چند نفر به زور به منزل پیر مردی وارد و اموالش را سرقت می کنند. 
 
وی در ادامه گفت: همچنین دو زن و شوهر که برای تفریح به محلی در نزدیکی روستای نقطه بندی شهرستان زنجان که محلی خلوت بود و در آن محل به دلیل عدم پوشش شبکه ، امکان برقراری ارتباط تلفنی میسر نبوده توسط اعضای باند تهدید و پس از ضرب و شتم وجه نقد و طلا هایشان سرقت می شود. 
 
جانشین فرماندهی انتظامی زنجان گفت: کار آگاهان تحقیقات صورت گرفته و با کمک شاکیان و مالباختگان و چهره نگاری متهمان موفق شدند متهمان را به نام های “الف-ع”،”س-الف”و “ح-م” شناسایی کنند. 
 
سرهنگ جعفری گفت: زمانی که تلاش ها برای دستگیری متهمان ادامه داشت ماموران در یافت های این باند چهار نفره به پس از ضرب و شتم یک زن و شوهر دیگر اموال آنها را نیز سرقت کرده اند. 
 
وی افزود:در شرایطی که متهمان زندگی مخفیانه ای را برای عدم شناسایی و دستگیری آغاز کرده بودند کار آگاهان پلیس آگاهی توانستند مخفیگاه متهمان را شناسایی کنند. 
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پس از شناسایی مخفیگاه چهار زور گیر خشن سرانجام طی دو عملیات جداگانه در شهرستانهای خرمدره و خدابنده توسط ماموران آگاهی زنجان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند. 
 
سرهنگ جعفری یاد آورشد: متهمان در باز جویی ها به زور گیری ، شکنجه و ضرب و شتم مالبختگان اعتراف کرده و مدعی شدند که در محل های خلوت و کم تردد کمین کرده و به سرقت و اهمال مجرمانه دست می زدنند. 
 
وی افزود: از خانواده ها و شهروندان تقاضا داریم از تردد در مکان های خلوت که امکان ارتباط وجود نداشته باشد حتی المقدور خود داری و حتما موارد مشکوک را با فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان گذاشته و موارد را از طریق قانونی پیگیری کنند.

انتهای خبر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=19348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.