• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

راه اندازی ۶۴ واحد صنعتی در استان

  • کد خبر : 19261
  • 02 شهریور 1393 - 12:00
راه اندازی ۶۴ واحد صنعتی در استان

طی یکسال گذشته با راه اندازی ۶۴ واحد صنعتی بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان صورت گرفته که زمینه اشتغالزایی برای هزار و ۴ نفر فراهم کرده است. رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به عملکرد سازمان از ۲۴ مرداد سال گذشته به مدت یکسال گفت :‌ در […]

طی یکسال گذشته با راه اندازی ۶۴ واحد صنعتی بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان صورت گرفته که زمینه اشتغالزایی برای هزار و ۴ نفر فراهم کرده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به عملکرد سازمان از ۲۴ مرداد سال گذشته به مدت یکسال گفت :‌ در این مدت ۵۷۱ مورد جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۴۴ هزار و ۲۶۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۴ هزار و ۶۰۴ نفر در استان صادر شده است.

سیاری به راه اندازی ۶۴ واحد صنعتی در این مدت اشاره کرد و افزود: بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان صورت گرفته که زمینه اشتغالزایی برای هزار و ۴ نفر فراهم نموده است.

وی ادامه داد:۳۴ واحد از این تعداد در شهرستان زنجان با سرمایه گذاری ۶۰۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۳۱ مورد راه اندازی شده و ۱۵ واحد در شهرستان ابهر موفق به دریافت پروانه بهره برداری شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان عنوان کرد : ۴۷ طرح توسعه در استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۷ هزار میلیارد ریال صادر شده است که برای ۲ هزار و ۳۵۶ نفر ایجاد اشتغال می نماید.

سیاری در خصوص طرح های صنعتی مهم در دست اجرای استان گفت : به طور کلی در استان ۱۰ طرح مهم صنعتی در دست اجراست که ۳ طرح در شهرستان زنجان ، ۳ طرح در ابهر ، ۲ طرح در شهرستان ایجرود و ۲ طرح در شهرستان های خرمدره و خدابنده در حال اجراست.

وی میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این طرح ها را ۱۴ هزار و ۶۸۳ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳ هزار و ۴۵۱ نفر عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در ادامه به فعالیتهای معدنی استان در این مدت اشاره کرد و یادآور شد : ۲۰۱ مورد پروانه اکتشاف در بخش معدن صادر گردیده است .

این مقام مسئول ادامه داد : ۲۸۸ پروانه بهره برداری با ظرفیت استخراج ۹ میلیون و ۴۰۲ تن صادر گردیده که سرمایه گذاری صورت گرفته در این زمینه بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۵۴ میلیارد ریال با اشتغالزایی هزار و ۷۳۹ نفر می باشد.

وی ظرفیت استخراج این معادن را ۹ هزار و ۴۰۲ تن دانست.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در ادامه از ۲۵۴ میلیون دلار صادرات در این مدت خبر داد و عنوان کرد : در یکسال گذشته ۱۳۷ هزار و ۲۶۷ تن کالا به ارزش ۲۵۴ میلیون دلار صادر شده است .

سیاری تعداد کارت بازرگانی صادر شده در استان را ۸۷ فقره ، تمدیدی ۲۴۶ فقره و ابطال شده یک فقره دانست .

وی تصریح کرد : میزان واردات استان در این مدت ۱۰۶ هزار و ۲۴۸ تن به ارزش بالغ بر ۲۶۷ میلیون دلار بوده است .

رئیس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان تعداد نمایشگاههای برگزار شده در این مدت را ۱۲ مورد با ۸۰۲ غرفه عنوان کرد.

انتهای خبر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=19261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.