• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

نخستین مسابقات قرآن جامعه ورزشی زنجان در زنجان به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 19144
  • 31 مرداد 1393 - 15:57
نخستین مسابقات قرآن جامعه ورزشی زنجان در زنجان به کار خود پایان داد

نخستین محفل انس با قرآن و مسابقات قرآنی زنجان شامگاه روز چهار شنبه در سالن همایش‌های دارالقرآن کریم زنجان با تقدیر از نفرات برگزیده این مسابقات به کار خود پایان داد. نخستین اختتامیه محفل انس با قرآن جامعه ورزشی استان زنجان شامگاه چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و بسیاری از جوانان ورزشکار استان به کار […]

نخستین محفل انس با قرآن و مسابقات قرآنی زنجان شامگاه روز چهار شنبه در سالن همایش‌های دارالقرآن کریم زنجان با تقدیر از نفرات برگزیده این مسابقات به کار خود پایان داد.

نخستین اختتامیه محفل انس با قرآن جامعه ورزشی استان زنجان شامگاه چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و بسیاری از جوانان ورزشکار استان به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات در میان کارکنان و شهرستان و استان برگزار شد که نفرات برتر آن معرفی شدند.

در بخش ترتیل استانی برادران یوسف قنبری از زنجان، مهدی موسوی از خدابنده، علی اصغر گهواره وند ابهر به ترتیب نخست تا سوم را کسب کردند و در بخش خواهران سمانه جعفری از خدابنده، غزاله کردلو از زنجان، فاطمه کشاورز افشار از خرمدره در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش مفاهیم مسابقات استانی برادران کاظم میکائیلی از ماهنشان، عیسی عزیزی از خدابنده و شهرام محمد‌لو از خرمدره مقام اول تا سوم را کسب کردند و در بخش مفاهیم خواهران نیز سید معصومه موسوی از طارم، مائده محبی نژاد وطن از زنجان و زهرا شریفی از زنجان جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

در طول این مراسم توسط قاریان بین‌المللی نیز قاریان استانی قرآن تلاوت شد و نیز گروه تواشیح حبل المتین سرود خواندند.

در این مراسم ارسلان حسینی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز حضور داشت و با اشاره به نخستین برنامه قرآنی اداره کل ورزش و جوانان استان ابراز کرد: برای برگزاری این برنامه دارالقرآن کریم استان زنجان و نیز موسسه حامیان ولایت استان زنجان نیز همکاری کرده‌اند.

وی برگزاری همایش‌هایی از این دست را فرصت خوبی برای بهره‌مند شدن از فضایل قرآنی دانست و گفت: باید از کلمه به کلمه قرآن در حوزه ورزش و جوانان استان بهره ببریم.

حسینی با اشاره به فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در برگزاری محافل انس با قرآن ابراز کرد: کارهای بسیار خوبی در استان در این زمینه انجام شده ولی کافی نیست.

وی افزود: برای نظامی که ایثار گری و شهیدان بسیاری داشته باید کار فرهنگی و دینی بیشتری انجام شود و تلاش شود برنامه‌های قرآنی در استان افزایش یابد.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با سعادتمند خواندن افرادی که در فضاهای قرآنی قرار می‌گیرند٬ تصریح کرد: چه بهتر است که از افراد کودکی در محیط‌های قرآنی قرار بگیرند و رشد کنند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مدیران استانی باید در رشد و ارتقا محیط‌های قرآنی استان نقش داشته باشند.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=19144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.