• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

قدرت نظامی قدرت چانه‌زنی سیاسی کشور را افزایش داده است

  • کد خبر : 19188
  • 31 مرداد 1393 - 17:09
قدرت نظامی قدرت چانه‌زنی سیاسی کشور را افزایش داده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امرو در زمینه توان نظامی در جایگاه برتری قرار دارد، گفت: قدرت نظامی قدرت چانه‌زنی سیاسی کشور را افزایش داده است. به گزارش نبض سحر به نقل از  مهر، حجت الاسلام خاتمی علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امرو در زمینه توان نظامی در جایگاه برتری قرار دارد، گفت: قدرت نظامی قدرت چانه‌زنی سیاسی کشور را افزایش داده است.

به گزارش نبض سحر به نقل از  مهر، حجت الاسلام خاتمی علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی توانسته در زمینه تجهیزات نظامی به جایگاه والای در منطقه و جهان دست یابد،  صنعت دفاعی ایران را بیانگر بالندگی و اقتدار ملی عنوان کرد و افزود:  توان نظامی و تجهیزات نظامی ایران باعث شده نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره از موضع قدرت و اقتدار و عزت در سطوح بین المللی ظاهر شود.

وی  با بیان اینکه در حال حاضر صنعت دفاعی کشور به روز و پیشرفته است ادامه داد: قدرت و توان دفاعی ایران در بالاترین سطح خود قرار دارد و دشمنان در صورت تعرض به خاک این کشور با پاسخی دندان شکن مواجه خواهند شد.

حجت الاسلام خاتمی افزود: صنعت دفاعی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی روند روبه رشدی داشته و ایران به موفقیت های مهمی در این زمینه دست یافته است.

وی در  ادامه به آغاز هفته دولت شهادت خدمتگزاران صدیق انقلاب اسلامی شهیدان والا مقام رجایی و باهنر ر اشاره کرد و گفت:  مقام معظم رهبری در فرامین خود جهت گیری فعالیت های دولتمردان را بر اصولی نظیر پابندی به دین، اخلاق، عدالت ، خدمتگزاری و … عنوان کردند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه جهت‌گیری مسئولان باید برای دین، اخلاق،عدالت،خدمت و مقابله با استکبار و زورگویان باشد، افزود:  مسئولان باید به بحث فرهنگ و توسعه آن در جامعه توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: دسته عزاداری با شکوه مردم زنجان به ویژه طلاب حوزه‌های علمیه با عنوان سربازان محرم در زنجان برگزار شد که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:  انتخاب عنوان سربازان محرم انتخاب شایسته و به جایی برای عزاداری مردم زنجان در رثای حضرت امام جعفرصادق(ع) بود و حسینی‌ها باید همواره سرباز پا به رکاب امام حسین (ع) باشند.

حجت الاسلام  با اشاره به اعلام انزجار روحانیون، طلاب و مردم شرکت‌کننده در مراسم سربازان محرم  از رژیم غاصب اسرائیل، افزود: این اعلام انزجار از رژیم غاصب اسرائیل به عنوان رژیمی کودک‌کش صورت گرفت.

حجت الاسلام خاتمی وضعیت حال حاضر غزه را فاجعه بار و به در ور از کرامت و حقوق بشر عنوان کرد و افزود: سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی حمایت از جنایت و خیانت به بشریت است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=19188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.