• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

مقصد بعدی رئیس جمهور، زنجان است

  • کد خبر : 19111
  • 30 مرداد 1393 - 11:16
مقصد بعدی رئیس جمهور، زنجان است

استاندار زنجان گفت:رئیس جمهور آخر شهریور یا اوایل مهر ماه سال جاری به استان زنجان سفر می کند. جمشید انصاری در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زنجان اظهار کرد: مقصد بعدی حجت الاسلام روحانی، زنجان است. وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده […]

استاندار زنجان گفت:رئیس جمهور آخر شهریور یا اوایل مهر ماه سال جاری به استان زنجان سفر می کند.

جمشید انصاری در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زنجان اظهار کرد: مقصد بعدی حجت الاسلام روحانی، زنجان است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است، خاطرنشان کرد: همزمان با حضور رئیس جمهور وضعیت استان طی یکسال گذشته ارائه می شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۵ پروژه همزمان با هفته دولت در زنجان خاطرنشان کرد: ۱۴۹ پروژه عمرانی بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود و  ۱۱۳ پروژه نیز افتتاح می‌ شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان مجموع اعتبارات پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌ برداری و کلنگ ‌زنی در هفته دولت را ۱۷۱ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: پروژه هایی که آماده نشده بود در مجموعه پروژه ها قرار نگرفت.

این مسئول تعداد طرح ‌های دهیاری ‌ها را ۴۹ طرح با اعتبار یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مجموع طرح‌ های سرمایه ‌ای آماده بهره ‌برداری و کلنگ ‌زنی در دهیاری‌ها ۲۵ است.

انصاری با اشاره به اینکه طرح‌ های سرمایه ‌ای آماده افتتاح و کلنگ ‌زنی در هفته دولت ۳۰۸ میلیارد تومان و اعتبار لازم داشت، افزود: ۱۹ پروژه از این مجموع افتتاحی و مابقی کلنگ‌ زنی است.

این مسئول مجموع اعتبارات آماده افتتاح و کلنگ ‌زنی در شهرداری ‌ها را در هفته دولت ۴۸۶ میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از مجموع پروژه های افتتاحی و کلن زنی۱۸۱ پروژه افتتاح و مابقی کلنگ ‌زنی می ‌شود.

وی با اشاره به تشکیل چهار اتاق فکر در استان زنجان ادامه داد: این اتاق‌ های فکر در حوزه‌ های صنعت و معدن، آب و کشاورزی، فرهنگ عمومی و عمران و مدیریت شهری تشکیل شده است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه تحلیل وضعیت موجود و تهیه گزارش راهبردی در قالب چهار جلسه در هفته دولت ارائه می شود،تصریح کرد: زنجان نخستین استانی است که اهداف و راهبردهای خود را تدوین و ارائه کرده است.

پایان خبر//منبع:موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=19111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.