• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

ضرورت تقویت آموزش‌های بازار محور در زنجان

  • کد خبر : 18828
  • 21 مرداد 1393 - 1:18
ضرورت تقویت آموزش‌های بازار محور در زنجان

استاندار زنجان بر ضرورت تقویت آموزش‌های بازار محور در استان زنجان تاکید کرد. جمشید انصاری ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه «گذر مهارتی و بازار محور» در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی نقش ویژه‌ای در توسعه اشتغال پایدار و اشتغال مهارت آموزان دارند. وی با اشاره به اینکه […]

استاندار زنجان بر ضرورت تقویت آموزش‌های بازار محور در استان زنجان تاکید کرد. جمشید انصاری ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه «گذر مهارتی و بازار محور» در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی نقش ویژه‌ای در توسعه اشتغال پایدار و اشتغال مهارت آموزان دارند.

وی با اشاره به اینکه افراد بسیاری برای کسب اطلاعات و مهارت در حوزه‌های مختلف از جمله ساختمان به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه می‌کنند، گفت: برنامه‌های مختلف دستگاه‌ها و مسئولان به سمت تقویت آموزش‌های بازار محور حرکت می‌کند.

استاندار زنجان ادامه داد: این امر فرصتی است که فارغ‌التحصیلان برای اشتغال به دنبال موسسات کاریابی و بنگاه‌ها نباشند و خودشان بتوانند با حمایت‌های مالی اشتغال ایجاد کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه مهارت آموزان با ایجاد شغل می‌توانند تولیدات لازم را داشته باشند، تصریح کرد: در این صورت نهاد واسطه برای ایجاد بازاریابی ایجاد می‌شود.

انصاری اضافه کرد: نوع فعالیت غرفه‌ها در این نمایشگاه به این بخش نزدیک است و فرصتی برای جذب علاقه‌مندان به مهارت آموزی است.

وی با بیان اینکه افراد با شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت لازم می‌توانند فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف آغاز کنند، بیان داشت: اعتبارات خوبی هم برای این موضوع از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در نظر گرفته شده است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: همچنین در بحث مشاغل خانگی و حمایت از واحدهای تولیدی کوچک نیز برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که برپایی این نوع نمایشگاه‌ها به اشتغال پایدار افراد و مهارت آموزان کمک می‌کند، گفت: افراد می‌توانند در حوزه‌های مختلف مهارت‌های خود را به خوبی به کار ببرند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=18828

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.