• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5

ترافیک سنگین در محورهای استان زنجان

  • کد خبر : 18480
  • 12 مرداد 1393 - 11:26
ترافیک سنگین در محورهای استان زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان از حجم بالای ترافیک در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: از ساعت ۱۰ صبح امروز ترافیک بسیار بالایی در محورهای مواصلاتی استان زنجان جریان دارد. علی اصغر شیرمحمدی با اشاره به حجم بالای ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان اظهار کرد: از ساعت ۱۰ صبح امروز حجم بالایی از […]

رئیس پلیس راه استان زنجان از حجم بالای ترافیک در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: از ساعت ۱۰ صبح امروز ترافیک بسیار بالایی در محورهای مواصلاتی استان زنجان جریان دارد.

علی اصغر شیرمحمدی با اشاره به حجم بالای ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان اظهار کرد: از ساعت ۱۰ صبح امروز حجم بالایی از ترافیک در محورهای زنجان- تبریز و زنجان- قزوین جریان دارد.

وی به تصادفات رخ داده در طول تعطیلات عید فطر اشاره کرد و افزود: در محورهای فرعی به علت تخطی از سرعت مطمئنه تصادفات بیشتری رخ می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه شب گذشته بین یک دستگاه سواری ال۹۰ و یک موتور سیکلت تصادفی رخ داد، تصریح کرد: این تصادف ساعت ۹ شب گذشته اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: در تصادف شب گذشته راکب سواری ال۹۰ با موتور سیکلت برخورد می‌کند که در این تصادف راننده موتور سیکلت به علت شدت صدمات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

شیرمحمدی با اشاره به محل بروز تصادف عنوان کرد: این تصادف ساعت ۹ شب گذشته در محور ماهنشان رخ داده است.

وی خاطر نشان کرد: بی احتیاطی از جانب راننده سواری و انحراف به چپ نسبت به موتور سیکلت باعث رخ دادن این تصادف و جان باختن راکب موتور سوار شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه علت بیشتر تصادفات خستگی، خواب آلودگی و تغییر مسیر ناگهانی است، ابراز کرد: از هم استانی‌های خواهشمندیم قبل از مسافرت از خواب کافی بهره‌مند باشند.

وی با اشاره به حجم ترافیک بالا در محورهای مواصلاتی استان زنجان، افزود: افرادی که قصد مسافرت دارند همواره می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های ۲۱۸۶۶۷۰ و نیز شماره‌ ۳۳۷۹۱۵۲۰ از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=18480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.