• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5

حرکت سن متوسط کشور به سوی پیری خطری جدی است/ فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه توسعه یابد

  • کد خبر : 17501
  • 21 تیر 1393 - 9:01
حرکت سن متوسط کشور به سوی پیری خطری جدی است/ فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه توسعه یابد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه امروزه روند حرکت سن متوسط کشور به سوی پیری است گفت: این مسئله یک خطر جدی است و رسیدن به سن پیری برابر با عقب ماندگی و ناتوانی جامعه خواهد بود. حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان با […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه امروزه روند حرکت سن متوسط کشور به سوی پیری است گفت: این مسئله یک خطر جدی است و رسیدن به سن پیری برابر با عقب ماندگی و ناتوانی جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به ۲۰ تیر روز جهانی جمعیت در خصوص پیری جمعیت کشور هشدار داد افزود: روند حرکت سن متوسط کشور به سوی پیری امروز به یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام تبدیل شده است.

وی با تاکید بر لزوم رشد ازدواج در جامعه ادامه داد: ازدواج امری مقدس است که افراد نباید به بهانه‌های واهی این امر را عقب بیندازند.

حجت الاسلام  خاتمی افزود: تدابیر لازم در خصوص ازدواج جوانان باید از سوی مسئولان اتخاذ شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان زنجان با تاکید بر اینکه  ازدواج امری مقدس است و باید در زمینه توسعه آن تلاش ویژه صورت بگیرید افزود: افراد نباید به بهانه‌های واهی این امر را عقب بیندازند.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۱۴سالروز کشف حجاب توسط رضاخان ادامه داد: در این زمان رضاخان، آتاتورک، امان‌الله خان و مارشال ایوب‌خان با حمایت انگلیس دست به اسلام زدائی در کشورهای خود زدند.

وی با بیان اینکه حجاب برای حفظ کرامت، شخصیت و انسانیت زن ضروری است افزود: باید تلاش شود  فرهنگ عفاف و حجاب در کشور توسعه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است بر لزوم حفظ این ارزش اسلامی در میان بانوان تاکید کرد.

حجت الاسلام خاتمی  با اشاره به توطئه نوژه گفت: این توطئه از سوی آمریکا و استکبار برنامه‌ریزی شد که به لطف و عنایت خداوند متعال این توطئه در نطفه خفه شد.

حجت الاسلام  خاتمی در ادامه با اشاره به ۲۳ تیر سالروز حادثه تلخ در سال ۱۳۷۸ ادامه داد: هدف این توطئه دور کردن مردم از ولایت فقیه و نظام بود.

وی  با بیان اینکه این توطئه از ۱۸ تیر آغاز شد و در ۲۳ تیر با دفاع جانانه مردم از ولایت پایان گرفت  افزود: در این روز با تدبیر حکمیانه مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان زنجان با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان کشور حمایت رهبری از دولت را سرمایه‌ای مهم برای این موضوع عنوان کرد و گفت: حمایت مقام معظم رهبری از دولت ضرورت برنامه‌ریزی منجسم دولت را بیشتر نمایان می‌کند.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به ۲۲ تیر سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت(ع)، امام حسن مجتبی (ع) افزود: وجود ایتام در جامعه اجتناب‌ناپذیر است اما اکرام ایتام ضروری است.

وی با بیان اینکه امام حسن مجتبی(ع) بیش از ۳ هزار خانواده را که ایتام داشتند، تحت پوشش داشتند  افزود: این روز به نحو مطلوبی نامگذاری شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به آغاز هفته بهزیستی از خدمات این سازمان در استان زنجان تقدیر کرد.

حجت الاسلام خاتمی به فرا رسیدن سالروز شکست استکبار در کودتای نوژه اشاره کرد و گفت:  شکست کودتا نوژه شکستی جبران ناپذیر برای استکبار و مزدوران آن بود.

مهر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=17501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.