• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

زنجان با بحران آب مواجه است

  • کد خبر : 17119
  • 09 تیر 1393 - 9:42
زنجان با بحران آب مواجه است

استاندار زنجان با اشاره به اینکه زنجان به لحاظ تامین آب شرب تابستان سختی دارد گفت: این مشکل تنها مختص استان نیست و در کشور هم با بحران آب مواجه هستیم. به گزارش نبض سحر به نقل از مهر، جمشید انصاری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان در خصوص گزارش های ارائه شده  […]

استاندار زنجان با اشاره به اینکه زنجان به لحاظ تامین آب شرب تابستان سختی دارد گفت: این مشکل تنها مختص استان نیست و در کشور هم با بحران آب مواجه هستیم.

به گزارش نبض سحر به نقل از مهر، جمشید انصاری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان در خصوص گزارش های ارائه شده  در جلسه افزود: گزار‌ش‌ها متناسب با جلسه نیست و در این راستا باید در مورد مواردی بحث شود که در مدیریت بحران به درد می خورد و گره ای از مشکلات باز می کند.

وی اظهار داشت:ستاد بحران فقط شرایط بحران را مورد بحث قرار دهد و برنامه ریزی های لازم را تدوین کند.

استاندار زنجان گفت:در استان باید تکلیف شرایط بحرانی را برای خودمان مشخص کرده و در این میان یک شاخص تعریف کنیم و در ستاد مدیریت بحران در مورد آب بحث کرده و برنامه ریزی های لازم در دستور کار قرار گیرد.

انصاری با اشاره به اطلاع رسانی‌های انجام شده در کارهای مختلف همچون هواشناسی گفت: برخی از این اطلاعات  ارائه شده اصلا مفید نیست چرا که اطلاع رسانی این حوزه در دراز مدت اعتبار این نوع اطلاع رسانی را کاهش می‌دهد و متاسفانه توقعات بی جا ایجاد می کند.

وی اطلاع‌رسانی‌های غیرضروری را از دیگر ضعف های حوزه مدیریت بحران اعلام کردو افزود: اطلاع رسانی در مورد خسارت‌های کشاورزی چه سودی دارد وقتی که خسارتی به خسارت دیده پرداخت نخواهد شد.

استاندار زنجان  یاد آورشد: باید اطلاع رسانی دقیق و شفاف باشد و به درد مردم بخورد.

انصاری در مورد بالا بودن فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی در بیمارستان‌ها گفت: یکی از راهکارهای حل این مشکل این است که پزشکان زمان دقیق مرگ را اعلام کنند.

وی به وضعیت بحرانی آب در کشور و به تبع آن در استان اشاره کرد و  گفت: دربیش از ۴۲۰ شهر کشور مشکل کم آبی داریم بنابراین باید مدیریت لازم در مواقع بحران در دستور کار دستگاههای ذیربط قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=17119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.