• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5

انسجام سران سه قوه موجب توسعه رو به رشد کشور است

  • کد خبر : 16981
  • 07 تیر 1393 - 0:21
انسجام سران سه قوه موجب توسعه رو به رشد کشور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: انسجام و هماهنگی سران سه قوه موجب توسعه رو به رشد کشور است. آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، افزود: وحدت بین سران قوا می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات کشور را کاهش دهد. وی یادآورشد: اختلاف و […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: انسجام و هماهنگی سران سه قوه موجب توسعه رو به رشد کشور است.

آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، افزود: وحدت بین سران قوا می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات کشور را کاهش دهد.

وی یادآورشد: اختلاف و گسستگی بین قوا فعالیت های هدفمند و روبه رشد کشور را کاهش می دهد.

حجت الاسلام خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نظام مقدس اسلامی توطئه های متعددی را با هدف بر اندازی آن اجرا کرده اند، افزود: حمله ددمنشانه آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در ۱۲ تیر سال ۶۷ از جمله اقدامات ننگین درتاریخ به شمار می رود.

وی اظهار کرد: پس از گذشت سالها از این واقعه دولت آمریکا حتی عذرخواهی نکرده و این رویداد درحافظه ملت ایران ثبت شده است.

امام جمعه زنجان، تصریح کرد: توطئه های شوم دشمنان همواره بامدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

وی، همچنین با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب در هفتم تیرماه سال ۶۰ گفت: انفجار بمب به دست منافقان در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت یاران انقلاب منجر شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت : منافقان کوردل به خیال خود تصور می کردند با این اقدام به اهداف شومشان رسیده اند اما امدادهای غیبی مانع از تحرکات بیشتر آنان در کشور شد.

وی، یادآورشد: هفتم تیر به عنوان روز قوه قضاییه نامگذاری شده است و این دستگاه وظیفه بسیار مهمی در ارایه خدمات به مراجعه کنندگان و رفع معضلات جامعه دارد.

حجت الاسلام خاتمی، افزود: دیدار اخیر مسوولان قوه قضاییه با مقام معظم رهبری و ایراد فرامین مهم در این بخش بیانگر حساسیت این دستگاه نسبت به تکالیف و وظایف تعیین شده است.

وی، همچنین بابیان اینکه یکی از اهداف مهم و اساسی دشمنان گسترش توزیع انواع مخدر در ایران اسلامی است، اظهار کرد: دشمنان با این اقدام درصدد مغفول کردن قشر جوان و دوری آنها از مبانی دینی اسلامی هستند.

امام جمعه زنجان، گفت: بر اساس گزارش های اعلام شده ۸۲ درصد مواد مخدر دنیا در کشور افغانستان تولید می شود و حمایت دولت آمریکا از این کشور تولید مواد مخدر آنها را در سالهای اخیر به هفت برابر افزایش داده است.

وی، یادآورشد: تقویت باورهای دینی، آموزش و آگاهی لازم به قشر جوان و خانواده ها در عدم ترویج و مصرف مواد مخدر بسیار تاثیر گذار است.

حجت الاسلام خاتمی گفت : زنجان جز استانهای پاک به لحاظ شمار معتادان در کشور است.

وی، همچنین آغار ماه مبارک رمضان را فرصتی برای خودسازی ، مغفرت و کسب فضایل اخلاقی عنوان و براستفاده از لحظات معنوی این ماه روحانی تاکید کرد.

۵۹۶/۷۳۲۰

 

انتهای پیام /منبع:ایرنا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=16981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.