• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

لزوم ارتقای انضباط و وقت شناسی در سیستم اداری استان زنجان

  • کد خبر : 16619
  • 29 خرداد 1393 - 18:14
لزوم ارتقای انضباط و وقت شناسی در سیستم اداری استان زنجان

استاندار زنجان بر ارتقای انضباط و وقت شناسی در سیستم اداری تاکید کرد و گفت: در این راستا موقع شناسی در دستور کار مدیران قرار گیرد. جمشید انصاری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را از سوی مردم استان را بسیار مطلوب اعلام کردوافزود: حضور مردم استان […]

استاندار زنجان بر ارتقای انضباط و وقت شناسی در سیستم اداری تاکید کرد و گفت: در این راستا موقع شناسی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

جمشید انصاری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را از سوی مردم استان را بسیار مطلوب اعلام کردوافزود: حضور مردم استان قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: مردم با حضور خود در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) دوباره با آرمان های  امام راحل تجدید میثاق کردند.

استاندار زنجان با اشاره به اجرای فاز دوام هدفمندی یارانه ها اظهار داشت:  در این خصوص  برنامه سلامت به خوبی اجرا می شود.

انصاری تاکید کرد: باید از مردم به خاطر تحمل شرایطی که در افزایش قیمت به وجود آمد تقدیر کرد.

وی افزود: با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تورم چندانی وجود نداشت و در این میان کنترل بازار از سوی دستگاههای مربوطه و همدلی و همکاری  قوه قضائیه بسیار مطلوب بود.

استاندار زنجان بر وقت شناسی مدیران استان در سیستم اداری اشاره کرد و گفت: این امر مشکل اساسی در نظام اداری است و در این میان بی توجهی به این امر باعث فراهم شدن مشکلات دیگر می شود و این تاثیرات به عینه خود را مدیریت مدیران دستگاههای اجرایی خود را نشان می دهد.

انصاری تاکید کرد: ضرورت اطلاع رسانی به مردم توسط دستگاههای اجرایی و رسانه ها باید مورد توجه قرار گیرد چرا که باید مردم از کلیه اقدامات و فعالیتهای دستگاههای اجرایی آگاه باشند و در این میانرسانه ها بزرگی دارند که باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه به انتخابات ۲۴ خردادماه سال گذشته اشاره کردو گفت: مردم با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری مشت دندان شکن به اعیادی استکبار دادند و با حضور خود اقتدار ایران را تثبیت کردند و حمایت خود را از امام و نظام جمهوری اسلامی ایران را به دشمن نشان دادند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات سال گذشته انتخابات ریاست جمهوری یکی از مطالبات مردم دوری از مدیریت احساسی و هیجانی بود گفت: مردم مدیریت عقلانی می خواهند و رویکرد جامعه با هیجان و احیساس مشکلات فراوانی را ایحاد می کند.

انصاری افزود: برگشت از رویکرد احساسی و هیجانی در مدیریت کشور به رویکرد عقلانی و خردورزی، برگشت به بررسی پرونده هسته‎ای کشور در فضای دیپلماسی و مقابله با نوع برخورد آمریکا و ۱+۵ و اعمال تحریم‎های ظالمانه با روشی مناسب‏تر که منجر به مرتفع‎سازی هزینه ‏های تحمیل شده از جانب فضای بین‎المللی بر ایران است و بهبود فضای اجتماعی و فرهنگی از جمله مطالبات مردم در آستانه انتخابات بود.

استاندار زنجان با اشاره به  نرخ ۳۵ درصدی تورم و ۱۲ درصدی بیکاری در آستانه انتخابات ادامه داد: پیگیری نامناسب برنامه‎های هسته‎ای، تحریم‎ها و مدیریت بر مبنای احساسات کاذب روز به روز بر مشکلات موجود در حوزه اقتصاد و سوق شاخص‎ها به سمت بحران می‌افزود و آنچه که در طی ۱۰ ماه گذشته جلب توجه می‎کند این است که دولت در تحقق بخش قابل توجهی از مطالبات حرکت‎های مثبتی داشته است.

انصاری با بیان اینکه مطالبه دیگر مردم را بهبود فضای اقتصادی و فرهنگی و بازشدن فعالیتها اعلام کرد و گفت: دولت در طول ده ماهه گذشته فعالیت های خوبی را در فضای بین  المللی و فعالیت های رسانه ها داشته است.

در دولت یازدهم در فضای بین المللی تنش ها کم شده است

وی گفت: در عمر ۱۰ ماهه دولت در فضای بین المللی تنش ها کم شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: مطالبه دیگر مردم این بود که سامان دهی و مدیریت  کشور بهتر شود و کشور از اقتصاد رکود خارج شود.

انصاری گفت: در طول سه سال گذشته ۱۱۵ میلیارد تومان منابع مالی بلوکه شده براساس سیستم بانکی بود که در دولت جدید ۱۵ میلیارد تومان است.

منبع:مهر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=16619

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.