• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

کشف مواد مخدر در زنجان ۱۲۷ درصد رشد داشته است

  • کد خبر : 16513
  • 27 خرداد 1393 - 18:14
کشف مواد مخدر در زنجان ۱۲۷ درصد رشد داشته است

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه کشف مواد مخدر در زنجان طی دو ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۷ درصد رشد داشته است گفت: در این مدت ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است. سردار علیرضا صالحی  افزود: در دو ماهه سالجاری شش طرح استانی مبارزه با مواد […]

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه کشف مواد مخدر در زنجان طی دو ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۷ درصد رشد داشته است گفت: در این مدت ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

سردار علیرضا صالحی  افزود: در دو ماهه سالجاری شش طرح استانی مبارزه با مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با  مواد مخدر و پلیس اطلاعات انجام شده است.

وی اظهار داشت:  در راستای اجرای این طرح هزار نفر از خرده فروشان و قاچاقچیان بزرگ و کوچک دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در سالجاری مبارزه با مواد مخدر ماموریت اصلی پلیس استان است و مبارزه با قاچاقچیان را در دستور کاریی خود دارد.

سردار صالحی تاکید کرد: تقویت محل ها و مراکز درمانی معتادین و اجرای طرح ماده ۱۶ که نگهداری معتادین پر خطر ناک است در دستور کار پلیس استان می باشد.

وی به خانواده ها توصیه کرد مواظب فرزندان خود باشند و به رفت و آمد فرزندان خود توجه قرار دهند که فرزندانشان با چه کسانی معاشرت می کنند چرا که گرایش به سمت اعتیاد از سیگار و قلیان شروع می شود و بعد به مواد مخدر می رسد.

فرمانده انتظامی استان زنجان مواد مخدر را بلای خانمان سوز عنوان کردو گفت: مواد مخدر مادر جرایم است چرا که به دنبال اعتیاد سرقت و بزهکاری و مشکلات دیگر به وجود می آید.

سردار صالحی موفقیت پلیس در ماموریت ها را مرهون همکاری و مشارکت مردم اعلام کرد و گفت: مردم همیشه پشتوانه خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و در این میان این حضور مردم است که باعث موفقیت پلیس در همه ماموریتها می شود.

وی افزود: مردم باز هم همکاری خود با پلیس را تقویت کنند و گزارشات خود درحوزه های مختلف را با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ مطرح کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان زنجان را جزو سه امن کشور یاد کرد و گفت: استان زنجان در شاخص های امنیتی عملکرد خوبی دارد چرا که این استان در سال گذشته و در دو ماهه سالجاری سرقت مسلحانه، جرایم خشن، گروگان گیری نداشته است.

 

منبع:مهر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=16513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.