• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

ملت ایران هیچگاه در مقابل استکبار و مستکبران سکوت نمی‌کند

  • کد خبر : 6532
  • 13 آبان 1392 - 20:39
ملت ایران هیچگاه در مقابل استکبار و مستکبران سکوت نمی‌کند

امام جمعه خرم‌دره گفت: ملت ایران هیچگاه در مقابل استکبار و مستکبران سکوت نکرده و کوتاه نمی‌آید. حجت‌الاسلام محمود نورپور امروز به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: همه ملت ایران به تبعیت از اسلام و تعلیمات روح‌بخش آن استکبارستیز هستند. وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام دین […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: ملت ایران هیچگاه در مقابل استکبار و مستکبران سکوت نکرده و کوتاه نمی‌آید.

حجت‌الاسلام محمود نورپور امروز به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: همه ملت ایران به تبعیت از اسلام و تعلیمات روح‌بخش آن استکبارستیز هستند.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام دین صلح، محبت و برادری است، تصریح کرد: مسلمانان با همه توان و با هوشیاری در مقابل استکبار مبارزه می‌کنند.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه مردم کشورمان هیچگاه در مقابل استکبار و مستکبران سکوت نخواهند کرد، افزود: آنها با قدرت در مقابل اقدامات استکبار ایستادگی می‌کنند و تسلیم خواسته‌های آنها نمی‌شوند.

این مسئول به علت نفرت مردم کشورمان از استکبار جهانی به ویژه امریکا اشاره کرد و ابراز داشت: امریکا به خاطر انجام جنایات مختلف کارنامه سیاهی دارد.

نورپور با تاکید بر اینکه ملت ایران از امریکا و مستکبران دلخوشی ندارد، ادامه داد: امریکا با ایجاد جنگ نابرابر توسط رژیم صدام این جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.

وی با توجه به اینکه وجود تحریم‌های ظالمانه باعث نفرت مردم کشورمان از امریکا شده، افزود: همه ملت ایران مانند سنوات گذشته در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه شرکت می‌کنند.

امام جمعه خرم‌دره خاطرنشان کرد: مردم کشورمان به علت انجام اعمال زشت و ظلم مضاعف امریکا و نشان دادن نفرت خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=6532

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.