• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی زنجان برگزار شد

  • کد خبر : 6445
  • 12 آبان 1392 - 23:05
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی زنجان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی زنجان با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان استان زنجان برگزار شد.  محمدعلی شعبانی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع سرپرست و معارفه خودش به عنوان مدیر کل بازرسی استان زنجان با اشاره به مفید بودن کنترل و نظارت توسط بازرسی اظهار داشت: نظارت و کنترل […]

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی زنجان با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان استان زنجان برگزار شد.

 محمدعلی شعبانی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع سرپرست و معارفه خودش به عنوان مدیر کل بازرسی استان زنجان با اشاره به مفید بودن کنترل و نظارت توسط بازرسی اظهار داشت: نظارت و کنترل حتی اگر پرونده‌ای هم تشکیل نشود به پیشبرد امور کمک می‌کند.

وی کنترل را راه‌کار پیشگیری از بروز تخلف دانست و خاطرنشان کرد: همه ما به نوعی در حلقه نظارت قرار گرفته‌ایم.

مدیر کل بازرسی استان زنجان بهترین نظارت را خود نظارتی عنوان کرد و ادامه داد: این موضوع در آموزش‌های دینی و مذهبی هم مورد تاکید قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره بر ضرورت کنترل زیر مجموعه‌های مدیریتی توسط خود مدیران تصریح کرد: چه بسا مقاومت‌های که منجر به تشکیل پرونده‌های با مجازات سنگین شده از این رو مدیران نباید در مقابل توصیه‌های بازرسی برای تخلفات صورت گرفته مقاومت کنند.

شعبانی مسائل اساسی و کلان را اولویت اصلی سازمان بازرسی اعلام کرد و گفت: این موضع به هیچ وجه موجب غفلت از مشکلات کوچک نخواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف سازمان بازرسی مچ گیری نیست، اضافه کرد: بازرسی به هیچ وجه نباید منتظر بروز یک تخلف بماند بلکه باید به محض مشاهده تخلف آن را گزارش و تذکرات لازم را به متخلف ارائه کند.

مدیر کل بازرسی استان زنجان بر لزوم حفظ شخصیت افراد در پرونده‌های تشکیل شده در اداره کل بازرسی تاکید کرد و گفت: مدیران سرمایه‌های نظام محسوب می‌شوند از این رو حفظ شان آنها از اولویت‌ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه گزارشهای بازرسی باید مستند و منطبق با واقعیت باشد، اضافه کرد: تعامل با دستگاه‌های اجرایی سرلوحه کار اداره کل بازرسی است.

شعبانی ادامه داد: اقدامات بازرسی کشور منطبق با قوانین ارتقای سلامت اداری کشور و مستند انجام می‌شود.

وی بر لزوم اقتدار سازمان بازرسی کشور تاکید کرد و اذعان داشت: این اقتدار و توانایی در انطباق عملکردها با قوانین متصور است.

شایان ذکر است امام جمعه و استاندار زنجان هم در این مراسم حضور داشتند که طی سخنان کوتاهی برای مدیران قبلی و فعلی این سمت آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/»نبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=6445

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.