• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6

ملت با شعار مرگ بر امریکا انزجارشان را به جنایات آمریکا نشان می‌دهند

  • کد خبر : 6349
  • 10 آبان 1392 - 16:56
ملت با شعار مرگ بر امریکا انزجارشان را به جنایات آمریکا نشان می‌دهند

امام جمعه خرم‌دره گفت: ملت ایران در ۱۳ آبان با شعار مرگ بر امریکا تنفر و انزجار خود را نسبت به جنایات و سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ به جهانیان نشان خواهند داد. حجت‌الاسلام محمود نور پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره با اشاره به جمله […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: ملت ایران در ۱۳ آبان با شعار مرگ بر امریکا تنفر و انزجار خود را نسبت به جنایات و سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ به جهانیان نشان خواهند داد.

حجت‌الاسلام محمود نور پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره با اشاره به جمله «و ابواب الایمان» اظهار داشت: امامان معصوم دروازه شهر علم، حکمت، ایمان، معارف و اخلاق و احکام الهی هستند.

وی با اشاره به اینکه بالاترین شرف و بهره و امان ایمان و اعتقاد عمیق است، گفت: ایمان و عمل صالح، انسان را سرافراز و عرشی می‌گرداند و دنیا و آخرت آدمیان را آباد می‌کند.

خطیب نماز جمعه خرم‌دره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز گفت: اگر بخواهیم به انقلاب نظام و دست آوردهای آن آسیبی نرسد، باید تفکر و اندیشه بسیجی و ایثار و فداکاری بر جامعه حاکم شود.

وی با گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ۱۳ آبان ماه در تاریخ انقلاب ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام نور پور تبعید حضرت امام به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان، تسخیر لانه جاسوسی امریکا و هویت و قدر مشترک هر سه رخداد هم مبارزه با استکبار و عوامل آن است و ملت رشید ما امروز با شعار مرگ بر امریکا تنفر و انزجار خود را نسبت به جنایات و سیاست‌های خصمانه شیطان بزرگ به جهانیان نشان خواهند داد.

ناطق خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره در ادامه ضمن تسلیت دهه محرم الحرام به اهمیت عزاداری آگاهانه و با بصیرت اشاره کرد و گفت: در کنار عزاداری و سوگواری باید به اهداف نهضت بزرگ خونین عاشورا توجه کرد و باید بدانیم امام حسین (ع) فدایی دین و قربانی امر به معروف و نهی از منکر شد.

وی در پایان به هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر رکن رکین دین و ضامن اجرای دستورات دینی و بقای آن است و لذا در اسلام از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و همه آحاد مردم در برابر این دو فریضه بزرگ مسئولیت دارند.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=6349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.