• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
6

قدرت ایمان و اراده دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد

  • کد خبر : 6351
  • 10 آبان 1392 - 16:57
قدرت ایمان و اراده دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد

امام جمعه زنجان گفت: قدرت ایمان و اراده دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد. آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۱۳ آبان اظهار کرد: حج از ارکان مهم نظام اسلامی و به عنوان بزرگترین اجتماع مسلمانان جهان محسوب می‌شود. وی با بیان اینکه حج چشمه جوشان الهی است، […]

امام جمعه زنجان گفت: قدرت ایمان و اراده دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۱۳ آبان اظهار کرد: حج از ارکان مهم نظام اسلامی و به عنوان بزرگترین اجتماع مسلمانان جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حج چشمه جوشان الهی است، خاطرنشان کرد: مناسک حج آکنده از صفا، صمیمت و شستشوی جان و دل است.

خطیب جمعه زنجان حج را خشوع در برابر خداوند متعال دانست و افزود: وظایف و تعهداتی در حج بر عهده انسان است که باید همه آنها را به جا آورد.

وی بر ضرورت توجه به جنبه‌های مختلف حج تاکید کرد و گفت: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کنگره حج باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان به عنوان یکی از روزهای حساس و تاریخی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهادت دانش‌آموزان به دست عمال رژیم پهلوی موجب شده تا این روز به نام شهدای دانش‌آموز نامگذاری شود، افزود: دانش‌آموزان در این روز توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی پایدار شده است، افزود: باید رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا به جامعه ارائه شود.

وی با اشاره به سالروز تبعید امام به ترکیه افزود: رهنمودها و راهنمایی‌های بزرگ مرد تاریخ موجب شد تا مردم آماده قیام علیه رژیم طاغوت شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم بر تارک این روز می‌درخشد، افزود: دانشجویان پیرو خط امام با تبعیت از رهبر خویش انقلابی به مراتب بزرگتر از انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه قدرت ایمان و اراده دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد، تصریح کرد:‌ اهمیت این روز با به نسل‌های جامعه تبیین شود.

آیت‌الله خاتمی آمریکا را ابرقدرتی یکه تاز در دنیا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی  دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی هیمنه استکبار شکسته شد.

وی با بیان اینکه تفرقه‌افکنی و جاسوسی از سیاست‌های آمریکا در قبال کشورها بوده است، افزود:‌ تسخیر لانه جاسوسی موجب شکست توطئه‌های دشمنان شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سید محمد قاضی طباطبایی تصریح کرد: این شهید محراب توسط منافقین کور دل به شهادت رسید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=6351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.