• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5

دریافت پول از اولیای دانش‌آموزان کار درستی نیست

  • کد خبر : 6055
  • 05 آبان 1392 - 13:48
دریافت پول از اولیای دانش‌آموزان کار درستی نیست

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: مدیران مدارس باید بدانند که دریافت پول از مردم یک اشتباه محض است. رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان با اشاره به دریافت پول توسط برخی مدیران از اولیای دانش‌آموزان گفت: دریافت پول از مردم یک اشتباه است. وی با تاکید بر لزوم شناسایی دانش‌آموزان نخبه اظهار داشت: باید همگان […]

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: مدیران مدارس باید بدانند که دریافت پول از مردم یک اشتباه محض است.

رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان با اشاره به دریافت پول توسط برخی مدیران از اولیای دانش‌آموزان گفت: دریافت پول از مردم یک اشتباه است.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی دانش‌آموزان نخبه اظهار داشت: باید همگان در مسیر توسعه بخش آموزش و پرورش و نیز ارتقای سطح کیفی آموزش‌ها گام برداریم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به جایگاه معلم و با بیان اینکه معلمان با روح و روان برای خدمت به جامعه و مردم تلاش می‌کنند، گفت: معلمان با تربیت دانش‌آموزان خلاق و عالم زمینه توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم می‌زنند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان ایرانی خاطرنشان کرد: معلمان باید دانش‌آموزان را نسبت به این توطئه‌ها آشنا کرده و ایشان را در مسیر دفع توطئه‌ها یار و یاور باشند.

نوری‌پور افزود: دشمن چون نتوانست از راه تحریم و تهاجم نظامی به اهداف خود برسد، جنگ نرم را علیه ایران راه انداخت و این سال ها نیز با تشدید جنگ نرم و هدف قراردادن جوانان و نوجوانان به ویژه قشر دانش‌آموز قصد دارد به برخی از اهداف خود نزدیک شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: نام‌گذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب در حقیقت یک نقشه راه و یک هدف متعالی است که معظم‌له با شروع سال جدید به دست ملت و خادمان این نظام می‌سپارند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: تحقق شعار حماسه اقتصادی در گرو عزم ملی است و در این بین باید بکوشیم تا از سرمایه ایرانی برای تولید ملی استفاده شود.

وی تصریح کرد: توسعه بخش کشاورزی تحقق عملی شعار سال است که با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان، ارتقاء و توسعه بخش کشاورزی فرصت و زمینه مناسبی برای افزایش بازده تولیدات داخلی است.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=6055

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.