• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6

ترس دشمنان اسلام از غدیر ولایت و حکومت مقتدر علوی

  • کد خبر : 5940
  • 04 آبان 1392 - 9:42
ترس دشمنان اسلام از غدیر ولایت و حکومت مقتدر علوی

امام جمعه خرم‌دره گفت: امروز هم دشمنان و شیاطین از غدیر ولایت و از حکومت مقتدر علوی می‌ترسند. حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اطهار داشت: عید غدیر روز اکمال دین و اتمام نعمت و یاس و ناکامی کفار و منافقین و دگر اندیشان است. […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: امروز هم دشمنان و شیاطین از غدیر ولایت و از حکومت مقتدر علوی می‌ترسند.

حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اطهار داشت: عید غدیر روز اکمال دین و اتمام نعمت و یاس و ناکامی کفار و منافقین و دگر اندیشان است.

وی ادامه داد: دین با بیان چند حکم فرعی و فقهی کامل نمی‌شود، بلکه با تشکیل حکومت اسلامی و وجود امام معصوم و رهبر الهی کامل و حفظ می‌شود، چرا که دین اسلام دینی است ابدی و همیشگی و باید این دین بعد از پیامبر هم بماند، حال چه کسی باید آن را حفظ کند؟ سقیفه که توان حفظ دین را ندارد، بلکه امام معصوم است که می تواند دین را حفظ کند.

ناطق جمعه خرم‌دره در ادامه به عکس‌العمل و موضع گیری شیاطین در برابر غدیر اشاره کرد و گفت: شیاطین انسی و جنی از غدیر و ولایت وحشت دارند.

وی افزود: روایت داریم ابلیس چهار بار با صدای بلند گریه کرده، از جمله روز غدیر خم و نیز روایت داریم وقتی که پیامبراعظم (ص) دست افتخارآفرین حضرت امیر را به عنوان ولی و امیر مومنان بالا برد و فرمود: «من کنت مولاه فعلی مولاه» همه شیاطین ناراحت گشته و در حالیکه خاک برسرشان می‌ریختند، برای چاره جویی پیش شیطان بزرگ آمدند.

نورپور تصریح کرد: امروز هم دشمنان و شیاطین از غدیر ولایت و از حکومت مقتدر علوی می‌ترسند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام و در رأس آنان آمریکای جنایتکار با عربستان، قطر، اردن، کویت، ترکیه، امارات و… مشکلی ندارند، چراکه می‌دانند اسلامی که در این کشورها تبلیغ می‌شود هیچ ضرری به منافع نامشروع استکبار ندارد، بلکه به نوعی تأمین‌کننده منافع آنان است.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با بیان اینکه چه قدرتی می‌تواند همانند وهابی‌های دین فروش سعودی به یهود نصاری و امریکا خوش خدمتی کند، تصریح کرد: وهابی‌های دین فروش سعودی به نام اسلام تیشه به ریشه اسلام می‌زنند و به اختلافات دامن می‌زنند.

وی با بیان اینکه وهابی‌های دین فروش سعودی در موسم حج امسال ۵ هزار جلد کتاب بر ضد شیعه و اهل بیت پخش کردند، افزود: وهابی‌های دین فروش سعودی در عراق سوریه بحرین مظلوم این چنین  بی‌محابا مردم را قتل عام می‌کنند و مجامع بین‌المللی خنثی و به اصطلاح مدعی دفاع از حقوق بشر هم بی شرمانه سکوت اختیار کرده‌اند.

خطیب نماز جمعه در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و روز بسیج دانش‌آموزی، یادآور شد: شهدا بر همه ما حق حیات دارند و عزت و اقتدار و امنیت پایدار و توسعه عمران و آبادانی به برکت شهداست و امروز ما به شهدا و آرمان‌های مقدس آنان محتاجیم.

وی همچنین در پایان از عملکرد و مشکلات متعدد شبکه بهداشت و درمان شهرستان انتقاد و از مسئولین خواست تا در خدمت مردم باشند و مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=5940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.