• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - محرم - 1446
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
3

مشارکت ۲۳ درصدی زنجانی‌ها در انتخابات دور دوم مجلس

  • کد خبر : 83395
  • 22 اردیبهشت 1403 - 11:34
مشارکت ۲۳ درصدی زنجانی‌ها در انتخابات دور دوم مجلس

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از مشارکت ۲۳ درصدی زنجانی‌ها در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این دوره نبی‌اله‌ محمدی و احمد بیگدلی راهی مجلس شورای اسلامی شدند.   به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره نتایج […]

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از مشارکت ۲۳ درصدی زنجانی‌ها در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این دوره نبی‌اله‌ محمدی و احمد بیگدلی راهی مجلس شورای اسلامی شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره نتایج انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از مجموع ۶۵ هزار و ۹۴۱ رای صحیح نبی‌اله محمدی با ۳۵ هزار ۵۱۷ رای به عنوان منتخب دوم حوزه انتخابیه زنجان و طارم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه محمد اسماعیلی با ۳۰ هزار و ۴۲۴ رای رتبه دوم را احراز نمودند، گفت: در حوزه انتخابیه خدابنده نیز از مجموع ۳۹ هزار و ۳۴۰ رای صحیح احمد بیگدلی با ۳۷ هزار و ۵۲۶ رای به عنوان منتخب حوزه انتخابیه خدابنده به مجلس شورای اسلامی  راه پیدا کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در ادامه با بیان اینکه سعید رفیعی کاندیدای دیگر این حوزه با ۳۱ هزار و ۸۱۴ رای در رتبه دوم قرار گرفتند خاطر نشان کرد: در مجموع ۲ حوزه انتخابیه ۱۴۰ هزار و ۷۷۴ برگ تعرفه مصرف شد که نشان دهنده تعداد مشارکت کننده در این دوره از انتخابات بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به واجدین شرایط این دو حوزه انتخابیه که عبارت بود ۵۹۲ هزار ۶۵۵ نفر در مجموع شاهد مشارکت ۲۳.۷۵ درصد را شاهد بودیم.

رفیعی عنوان کرد: حوزه زنجان و طارم میزان تعرفه مصرفی و مشارکت ۷۰ هزار ۲۱۳ برگ رای بود که با توجه به واجدین شرایط ۱۵.۴۳ درصد مشارکت را شاهد بودیم.

وی ابراز کرد: در حوزه انتخابیه خدابنده نیز تعداد تعرفه مصرفی ۶۹ هزار و ۳۴۰ برگ رای بود که میزان مشارکت ۵۱.۲۱ درصدی به ثبت رسید.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=83395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.