• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

جشن نیکوکاری با شعار عید همدلی در خرمدره برگزار می‌شود

  • کد خبر : 82900
  • 17 اسفند 1402 - 8:19
جشن نیکوکاری با شعار عید همدلی در خرمدره برگزار می‌شود
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمدره گفت: در آستانه سال نو، جشن نیکوکاری با شعار «عید همدلی» از ۱۴ تا ۲۲ اسفندماه در قالب هفته احسان و نیکوکاری در شهرستان‌ برگزار می‌شود.

محسن داودی  در گفت و گو با خبرنگار نبض سحر افزود: جشن نیکوکاری امسال طی روزهای ۱۴ لغایت ۲۲ اسفند جاری در سطح مدارس، معابر و مصلی ها و با شعار ‘عید همدلی’ برگزار می شود.

وی یادآوری کرد: از مجموع پایگاه های پیش بینی شده، ۴۲ پایگاه در سطح مدارس ، یک پایگاه در مصلی نمازجمعه، ۱۷ پایگاه در مراکز نیکوکاری و ۲۰ پایگاه در سطح مساجد شهرستان خرمدره برای برگزاری جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است که کمک های مردمی را جمع آوری خواهند کرد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرمدره گفت: در خصوص روش‌های مشارکت مردم در این پویش بیان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۸۳۷،  و کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۴۶# برای سهولت بیشتر در ارائه کمک‌ها در نظر گرفته شده است که  خیران می‌توانند  کمک‌های خود را پرداخت کنند.

داودی خاطرنشان کرد: اعتبارات کمیته امداد به ‌تنهایی پاسخگوی مشکلات خانواده‌های نیازمند نیست و حضور و مشارکت خیران در برنامه‌های محرومیت‌زدایی خانواده های تحت پوشش این نهاد آثار مثبتی را به دنبال دارد.

وی هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را کمک به نیازمندان و ایتام در جهت تامین مایحتاج شب عید عنوان کرد و افزود: کمک‌های مردمی جمع آوری شده توسط مراکز نیکوکاری در محلات، به نیازمندان همان محله اهدا می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از ۱۸ میلیارد ریال به صورت نقدی و کالایی توسط کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مدارس جمع آوری شد و به نیازمندان اهدا شده است.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.