• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

کاندیدها در نقدهای خود عملکرد نظام اسلامی را زیر سؤال نبرند

  • کد خبر : 82227
  • 17 آذر 1402 - 14:46
کاندیدها در نقدهای خود عملکرد نظام اسلامی را زیر سؤال نبرند

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره اظهار داشت: کاندیدها و جریان‌های سیاسی از ایجاد دوقطبی کاذب خودداری کنند.   وی افزود: چهار رکن اساسی انتخابات، شامل؛ «مشارکت»، «سلامت»، «امنیت» و «رقابت» را تحت الشعاع قرار خواهد داد. امام جمعه خرمدره با بیان اینکه دو قطبی‌های کاذب، موجب ایجاد دو دستگی در […]

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره اظهار داشت: کاندیدها و جریان‌های سیاسی از ایجاد دوقطبی کاذب خودداری کنند.

 

وی افزود: چهار رکن اساسی انتخابات، شامل؛ «مشارکت»، «سلامت»، «امنیت» و «رقابت» را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه دو قطبی‌های کاذب، موجب ایجاد دو دستگی در جامعه، تضعیف شایسته‌سالاری، هدر دادن ظرفیت‌های جامعه و سوء استفاده دشمنان نظام اسلامی، انتخابات را هم از مسیر اصلی خارج خواهد ساخت، گفت: نظام اسلامی در طول ۴۴ سال استقرار خود، منشأ خدمات بی‌نظیری شده که دشمنان نیز بر آن‌ها اذعان دارند.

وی اذعان کرد: کاندیدها در نقدهای خود، ضعف‌ها و قوت‌ها را کنار هم گذاشته‌ و به بهانه نقد افراد و جریان‌ها، عملکرد نظام اسلامی را زیر سؤال نبرند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه شکست‌های غرب در اوکراین به اعتراف زلنسکی و تلاش برای صلح در قبال زمین در کنار شکست‌ در برابر فلسطینیان، نشان دهنده نظم نوین جهانی مبتنی بر مقاومت است، گفت: پشت‌پرده‌های نکبت‌بار تمدن مبتنی بر توحش غرب را بیش از پیش افشا کرده است.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، اذعان کرد: اگر چه اوج مظلومیت فلسطینیان و ددمنشی غرب و صهیونیست‌ها را بیش از پیش آشکار کرد، در عین حال این طوفان، آرزوها و آمال غرب مبنی بر تشکیل خاورمیانه جدید را به باد داد. و اگر به تعبیر رهبر عظیم الشأن انقلاب، حزب‌ الله بعد از جنگ حداقل ده برابر قوی‌تر شد، مقاومت فلسطین نیز دچار تحول ساختاری قدرتمند شد که موجودیت صهیونیست‌ها را در معرض اضمحلال و نابودی قرار داده است.

وی ادامه داد: پیامدهای بلند مدت جنایت نسل کشی چند ده هزار نفری صهیونیست‌ها و حامیان جنایتکار آن‌ها بیش از آثار کوتاه مدت آن خواهد بود.

امام جمعه خرمدره در ادامه افزود: معرفی عراق به عنوان مسئول و آغازگر جنگ از سوی سازمان ملل (۱۳۷۰ش)، پیروزی بنیادین برای ایران عزیز بود. سازمان ملل در حالی عراق را مسئول جنگ اعلام کردند که هشت سال از آن حمایت کرده بود. بنابر این معرفی عراق به عنوان مسئول جنگ یک شکست تاریخی برای سازمان‌های به اصطلاح بین المللی هم بود.

وی بیان کرد: روز جهانی حقوق بشر، روز شرمندگی و روسیاهی کسانی است که با اهداف سیاسی خود، این روز را نامگذاری کرده و مدعی شدند؛ اما در عمل، جنایات فراوان علیه بشریت انجام دادند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=82227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.