• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
3

فلسطینی ماندن عملیات طوفان الاقصی خیزش جهانی حمایت از مظلومان فلسطینی را به دنبال داشت

  • کد خبر : 81916
  • 19 آبان 1402 - 8:16
فلسطینی ماندن عملیات  طوفان الاقصی   خیزش جهانی حمایت از مظلومان فلسطینی را به دنبال داشت

امام جمعه خرمدره افزورد: یکی از مهم‌ترین حمایت‌های معنوی مردم ایران با  تدبیر رهبر عظیم الشأن و فرزانه انقلاب، تلقی صد در صد فلسطینی از طوفان الاقصی بود. این فرایند، سهل اندیشی کسانی را نشان داد که منتظر اعلام جنگ ایران یا حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی بودند. وی در ادامه گفت: سخنرانی سیدحسن […]

امام جمعه خرمدره افزورد: یکی از مهم‌ترین حمایت‌های معنوی مردم ایران با  تدبیر رهبر عظیم الشأن و فرزانه انقلاب، تلقی صد در صد فلسطینی از طوفان الاقصی بود. این فرایند، سهل اندیشی کسانی را نشان داد که منتظر اعلام جنگ ایران یا حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی بودند.

وی در ادامه گفت: سخنرانی سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در فلسطینی دانستن طوفان الاقصی و مبهم گذاشتن عمدی راهبردها و تاکتیک‌ها، نمودی از  مدیریت راهبردی_مقاومت بود که حتی برخی دل‌سوزان نیز متوجه آن نشده و تلقی‌های غلطی مانند بی‌طرفی حزب الله از جمله این سهل‌اندیشی‌ها بود.

وی به مقاومت فلسطینی ها اشاره کرد و گفت: بیش از  یک ماه  مقاومت_فلسطینی در برابر  ظلم و  جنایت‌ #صهیونیست‌ها و عدم اعلام صریح نقشه و استراتژی در برابر آن‌ها ضمن آن که قدرت‌ بازدارندگی صهیونیست‌ها را به چالش کشیده، آن‌ها را در  حیرت و  سردرگمی فرسایشی قرار داده است. کلیپ‌های منتشر شده از درگیری بین رزمندگان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست، نمودی از هوشمندی در مدیریت میدان است.

وی در ادامه گفت: توقیف دارایی‌های ایران در بانکهای آمریکایی در سال (۱۳۵۸ش)، ادامه قریب به سه دهه دشمنی آمریکا با مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه خرمدره با اشراره به اعدام دکتر حسین فاطمی وزیر امور خارجه دولت دکتر مصدق گفت: اعدام دکتر فاطمی تنها یکی از  لکه‌های ننگ حاکمیت استبداد  شاهنشاهی و به ویژه حکومت پلید #پهلوی است.

حجت الاسلام زاهدی پور ضمن گرامیداشت سالروز  شهادت  حاج حسن تهرانی مقدم در سال(۱۳۹۰ش) گفت : #خدمات شهید تهرانی مقدم به  عرصه دفاع کشور، منشأ بسیاری از  پیشرفت‌های امروز کشور است.

امام جمعه خرمدر به روز #بزرگداشت آیت الله #علامه_سید_محمد_حسین_طباطبایی اشاره و گفت: توجه به زندگی پر برکت بزرگانی چون علامه طباطبائی، رهنمونی به مسئولیت‌های ما در برابر علم و دین است.  تفسیر المیزان» علامه، نقطه عطف تاریخ  تألیف کتاب است.

امام جمعه‌ خرمدره به مناسبت روز  کتاب، کتابخوانی و  کتابدار گفت: #سلاح اصلی  پیامبران (ص) کتاب است؛ #قرآن بهترین هدیه الهی و معیار و الگوی نویسندگان و محققان است که چه کتاب‌هایی را بنویسند و چه کتاب‌هایی را بخوانند.

وی افزود:  علم اصلی‌ترین عامل_قدرت و سلطه است و کتاب‌ محمل علم است. استفاده رهزنان و #دشمنان از کتاب، نشان از اهمیت کتاب‌_شناسی و دقت مسئولان مربوطه در این زمینه است. تأیید بی‌قید و شرط همه کتاب‌ها و مفید دانستن هر کتاب، #آسیب‌های جدی #معرفتی، #فرهنگی و #اجتماعی به دنبال داشته است.

زاهدی پور در ادامه گفت: سرمنشأ همه فرهنگ‌ها باید کتاب باشد، و شرط تحقق آن این است که کتابخوانی در خانواده و #جامعه به فرهنگ تبدیل شود؛ شرط فرهنگ شدن کتابخونی، #کتابخوانی_جمعی در #خانواده و جامعه است.

وی به  تصویب_قانون_اساسی اشاره و گفت: تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران توسط  مجلس خبرگان در سال (۱۳۵۸ش)، بزرگترین #سند _مردم‌_سالاری در نظام جمهوری اسلامی است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81916

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.