• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
3

نابودی ظالمان سنت قطعی است

  • کد خبر : 81756
  • 28 مهر 1402 - 14:01
نابودی ظالمان سنت قطعی است
امام جمعه خرمدره گفت: حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از جنایات و کودک‌کشی رژیم اشغالگر، فرصتی است مجدد برای کسانی که هنوز در شناخت چهره واقعی آمریکا تردید داشته و از بصیرت لازم برخوردار نیستند.

 

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با اشاره به مبانی مبارزه با صهیونیست‌ها، اظهار داشت: اولاً؛ اندیشه صهیونیستی مبتنی بر نژادپرستی تأسیس شده است و روشن است که اگر قدرت پیدا کند کل جهان را تحت ظلم قرار خواهد داد. به ویژه آن‌ که نگاه بسیار منفی نسبت به اسلام دارد.

 

وی افزود: ثانیاً؛ دفاع از مظلوم یک اعتقاد و وظیفه دینی است. ثالثاً؛ محدوده مورد نظر رژیم صهیونیستی نه فلسطین اشغالی است بلکه شعار آن‌ها از نیل تا فرات بوده و حتی بخش مهمی از ایران را ملک خود می‌دانند. امام جمعه خرمدره گفت: اسرائیل ضمن آن که اصلی‌ترین عامل جبهه استکبار و به ویژه آمریکا در منطقه به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: نابودی ظالمان سنت قطعی است و این رژیم رفتنی است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به اینکه اولاً شکست رژیم صهیونیستی در وقایع اخیر غیر قابل انکار است، گفت: جنایت بیشتر این رژیم، صرفاً آبروریزی بیشتر برای خود و اربابانش تلقی می‌شود. ثانیاً؛ جنایات و به ویژه کودک کشی صهیونیست‌ها تازگی ندارد و اصولاً وجود این رژیم جنایت است؛ فقط در شش ماهه اخیر قبل از درگیری‌های اخیر، سیصد فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که چهل کودک و نه زن در میان آن‌ها بوده است.

وی ادامه داد: ثالثاً؛ هدایت و مدیریت رژیم صهیونیستی با آمریکاست؛ و اصولاً تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی در مسیر اهداف جبهه استکبار و آمریکا بوده است.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه روشن است که هدف اصلی حضور آمریکا در منطقه ضربه زدن به ایران اسلامی است، گفت: بایدن به فلسطین اشغالی سفر می‌کند؛ از رژیم اشغالگر حمایت می‌کند و البته در یک برنامه استعماری، پیشنهاد کوچ اجباری مردم غزه را می‌دهد.

وی تصریح کرد: حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از جنایات و کودک‌کشی رژیم اشغالگر، فرصتی است مجدد برای کسانی که هنوز در شناخت چهره واقعی آمریکا تردید داشته و از بصیرت لازم برخوردار نیستند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور گفت: همانگونه که رهبر عزیز انقلاب فرمودند؛ حملات هوایی به غزه باید متوقف شود؛ چرا که عدم توقف این حملات موجب گسترش جنگ در منطقه خواهد شد. حمله به مناطق مسکونی رژیم صهیونیستی دلیل بر حملات متقابل نخواهد شد؛ چرا که اولاً؛ حجم حملات قابل مقایسه نیست؛ ثانیاً؛ ساکنان مناطق صهیونیست نشین، غیر نظامی نیستند. ثالثاً؛ اکثریت صهیونیست‌های ساکن چه مسلح و چه غیر مسلح، جزء اشغالگران هستند و محور مقاومت حق دارد نسبت به اخراج اشغالگران اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه ساکنان غیر مسلح مناطق اشغالی چه با سلاح و چه بدون سلاح، اشغالگر هستند گفت: محور مقاومت فلسطین حق دارد؛ آن‌ها را به هر نحو ممکن، از کشور خود اخراج کند.

امام جمعه خرمدره با تقدیر از اقدام فعال دولت، اذعان کرد: سفرهای وزیر خارجه و دیدار با سران کشورها نقش به سزایی در ایجاد وحدت با محور مقاومت داشته و دارد.

وی با اشاره ادامه درگیری، افزود: این رژیم با توجه به واکنش‌های منفی جهانی علیه خود، به ویژه اجماع نسبی کشورهای اسلامی و تهدیدات صورت گرفته، قدرت ادامه درگیری را نخواهد داشت و البته محور مقاومت باید پیش‌ دستانه به پیگیری‌های حقوقی و دیپلماتیک خود ادامه دهد.

وی بیان کرد: در عین حال یکی از نتایج قابل توجه درگیری‌های اخیر این بود که برخی کشورهای عربی سهل‌اندیش به دنبال تأمین امنیت خود از جانب رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی رابطه با او بودند؛ این در حالی است که رژیم صهیونیستی قادر به تأمین امنیت خود نیست.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=81756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.