• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
5

تولد یک هزار و ۲۰۴ نوزاد در یک ماه نخست سال جاری

  • کد خبر : 80812
  • 27 اردیبهشت 1402 - 12:21
تولد یک هزار و ۲۰۴ نوزاد در یک ماه نخست سال جاری

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه بیشترین نام دختر ثبت شده در استان مربوط به نام‌های زهرا، فاطمه، آیلین، حلما و باران بوده است گفت: در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ در استان تولد یک هزارو ۲۰۴ نوزاد به ثبت رسیده است.   مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه تعداد نوزاد […]

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه بیشترین نام دختر ثبت شده در استان مربوط به نام‌های زهرا، فاطمه، آیلین، حلما و باران بوده است گفت: در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ در استان تولد یک هزارو ۲۰۴ نوزاد به ثبت رسیده است.

 

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه تعداد نوزاد پسر متولد شده در یک ماه نخست سال ۵۹۸ نفر می‌باشد اظهار کرد: همچنین تعداد نوزاد دختر متولد شده در استان زنجان ۶۰۶ نفر است.

وی گفت: تعداد نوزادان شهری متولد شده و ثبت شده توسط ثبت احوال استان زنجان ۷۸۸ نفر است که تعداد نوزادان روستایی ثبت شده ۴۱۶ نفر به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان عنوان کرد: میانگین سنی مادران در ثبت ولادت در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ توسط اداره ثبت احوال استان زنجان ۲۹.۷ گزارش شده است.

ژاله‌چیان گفت: بیشترین گروه سنی مادران در ثبت ولادت در فروردین ماه سال جاری بین سنین ۳۰ تا ۳۴ ساله به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: ۵ نام منتخب پسر در استان زنجان طی فروردین ماه سال ۱۴۰۲ عبارتند از علی، آی‌هان، امیرعلی، محمدحسین و آریا هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: تعداد ولادت‌های حاصل از چند قلوزایی در استان طی سال ۱۴۰۲ دو قلو زایی ۱۸ مورد و سه قلو زایی یک مورد گزارش شده است.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=80812

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.