• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

۶۹ زندانی زنجانی جرائم غیرعمد در انتظار رهایی از بند

  • کد خبر : 80525
  • 19 فروردین 1402 - 14:17
۶۹ زندانی زنجانی جرائم غیرعمد در انتظار رهایی از بند

ایسنا/زنجان مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: استان زنجان، ۸۰ زندانی جرائم غیرعمد دارد که از این تعداد ۱۱ نفر آنان آزاد شده و مابقی نیز در صورت مشارکت خیرین از بند آزاد خواهند شد. حجت‌الاسلام حسین بنیادی در گفت‌و گو با ایسنا، در رابطه با پویش آزادی زندانیان جرائم […]

۶۹ زندانی زنجانی جرائم غیرعمد در انتظار رهایی از بند

ایسنا/زنجان مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: استان زنجان، ۸۰ زندانی جرائم غیرعمد دارد که از این تعداد ۱۱ نفر آنان آزاد شده و مابقی نیز در صورت مشارکت خیرین از بند آزاد خواهند شد.

حجت‌الاسلام حسین بنیادی در گفت‌و گو با ایسنا، در رابطه با پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از «عید نوروز تا عید فطر»، اظهارکرد: از زمان اجرای این پویش تاکنون، خیرین و نیکوکاران استان زنجان از اول عید نوروز، بیش از ۳۳ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد در استان زنجان وجود دارد، افزود: از زمان اجرای پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از «عید نوروز تا عید فطر» تاکنون، ۱۱ زندانی در استان آزاد شده‌اند و در صورت کمک بیشتر خیرین، امید است همه این زندانی‌ها آزاد شوند.

این مسئول در رابطه با تعداد زندانیان آزاد شده طی سال گذشته در استان زنجان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته استان زنجان در کمک‌های مردمی ویژه ایام مبارک ماه رمضان با جلب بیش از ۷ میلیارد تومان در رتبه نخست کشور قرار گرفت و از این محل بیش از ۲۳۹ زندانی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=80525

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.