• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
9

انتقادات انجام شده در حضور رهبری بیانگر آزادی بیان است

  • کد خبر : 73614
  • 11 خرداد 1397 - 15:47
انتقادات انجام شده در حضور رهبری بیانگر آزادی بیان است

امام جمعه خرم‌دره به دیدار جوانان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: انتقادات و پیشنهادات آنان در محضر رهبر انقلاب اسلامی بیانگر آزادی بیان است.

به گزارش نبض سرح، حجت‌الاسلام علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌دره نمازگزاران را به کسب توشه آخرت و تقوی الهی سفارش و اظهار کرد: لیالی قدر پیش‌رو باید قدر دانسته شود تا بتوان از آن برای خودسازی استفاده کرد.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت مولی‌الموحدین امام علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر افزود: خداوند متعال  پیامبر اکرم را به تزکیه و خودسازی دستور داده به ولایت و رهبری نیز دستور داده و امر به اطاعت از آن مرجع قرآنی کرده است و در این زمینه پیامبر(ص) بعد از خود امامان  معصوم خود را معرفی کرده است.

امام جمعه خرم‌دره به مسئله حکمیت در زمان امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: امام علی (ع) نخستین مظلوم عالم و در عین حال قرآن ناطق در بین شیعیان عالم هستند.

حسینی نمازگزاران را به الگوگیری از رفتار علوی امام علی (ع) و اطاعت از ولی فقیه و دستگیری از نیازمندان توصیه کرد.

وی به در پیش بودن ۱۵خرداد و همچنین رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: قیام ۱۵ خرداد در موقعیت حساس زمانی (ایام عاشورا) و در موقعیت مکانی (حوزه علمیه فیضیه قم) شکل گرفته وبه پیروزی رسیده و قوت یافته است.

امام جمعه خرم‌دره تاکید کرد: انقلاب اسلامی همواره مشارکت معنوی مردم را همراه خود داشته و امت ایران اسلامی در این زمینه یار و یاور امام خمینی (ره) بوده‌اند.

حسینی به دیدار جوانان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: انتقادات و پیشنهادات آنان در محضر رهبر انقلاب اسلامی بیانگر آزادی بیان است.

وی در پایان نمازگزاران را به شرکت در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد سفارش کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=73614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.