• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
19

دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل سیرالئون لغو می شود+ مصاحبه

  • کد خبر : 72427
  • 25 اسفند 1396 - 13:10
دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل سیرالئون لغو می شود+ مصاحبه

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل سیرالئون که قرار بود فردا ( شنبه ) برگزار شود، به احتمال زیاد لغو خواهد شد.

پس از لغو دیدار تیم ملی فوتبال ایرانمقابل لیبی و هماهنگی فدراسیون فوتبال برای دیدار شاگردان کی روش با تیم ملی سیرالئون، اعضای تیم ملی فوتبال این کشور برای برگزاری دیدار دوستانه با ملی پوشان کشورمان صبح روز گذشته (پنج شنبه) وارد تهران و در هتل المپیک مستقر شدند.

شاگردان ابوبکر تس کامارا، عصر روز گذشته ( پنج شنبه ) و از ساعت ۱۶ در زمین کمپ تیم های ملی به تمرین کردن پرداختند و قرار است امروز ( جمعه ) نیز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را برگزار کنند تا آماده برگزاری با یوزهای ایرانی شوند.

درحالیکه قرار بود، شاگردان کی روش با سیرالئون بازی کنند اما فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران فرستاده و از مسئولان کشورمان درخواست کرده تا از برگزاری این دیدار را دست نگه دارند و تا زمان اعلام رسمی فیفا کاری انجام ندهند و به نظر می رسد با این تفاسیر دیدار ایران مقابل سیرالئون لغو شود.

یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال که نخواست نامش فاش شود، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: در نامه ارسالی فیفا به فدراسیون ایران آمده است که به دلیل مشخص نبودن وضعیت فدراسیون سیرالئون از ایران درخواست می‌شود که بازی دوستانه را تا اطلاع ثانوی برگزار نکند.

او افزود: به دلیل برخی مسائل در سیرالئون، رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال این کشور به دلیل اختلافات و برخی مسائل دادگاهی شده‌اند و برای این فدراسیون سرپرست تعیین شده است. فدراسیون ایران زمانی مکاتبات را با روابط بین‌الملل فدراسیون سیرالئون انجام داد که برای این فدراسیون سرپرست موقت انتخاب شده بود و زمانی که فیفا این موضوع را فهمید به ایران نامه زد که آیا با سیرالئون بازی دوستانه دارید که ما هم تایید کردیم و آنها از ما خواستند تا زمانی که وضعیت روشن نشده، با سیرالئون بازی دوستانه برگزار نکنیم.

مقام آگاه فدراسیون فوتبال ادامه داد: فیفا به فدراسیون سیرالئون اعلام کرده است تا زمان برگزاری مجمع این فدراسیون، رئیس فدراسیون قبلی را به رسمیت می‌شناسد و تا زمانی که مجمع برگزار نشود، آنها نمی توانند بازی دوستانه یا رسمی برگزار کنند.

گفتنی است، روابط بین الملل فدراسیون فوتبال هم بهفیفا نامه زده تا در صورت امکان و به دلیل خرج هایی که کرده اند، این بازی برگزار شود که تاکنون فیفا پاسخی به آنها نداده و با توجه به اینکه تعطیلات آخر هفته فوتبال اروپا نزدیک است، اگر تا امشب جواب ندهند، این دیدار لغو می شود.

طبق برنامه قرار است ، ۲ تیم ایران و سیرالئون امروز ( جمعه ) در ورزشگاه آزادی تمرین کنند و آماده دیدار با یکدیگر شوند که با توجه به اتفاقات رخ داده باید دید چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

منبع :باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=72427

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.