• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
7

۶۳ نفر برای انتخابات شورای شهر خرم دره تائید شدند

  • کد خبر : 61409
  • 02 اردیبهشت 1396 - 11:33
۶۳ نفر برای انتخابات شورای شهر خرم دره تائید شدند

فرماندار خرم دره گفت: در شهرستان خرم دره برای پنجمین دوره شورای شهر ۶۷ نفر نام نویسی کرده بودند که ۶۳ نفر تائید شدند و از مجموع ۱۱۹ ثبت نامی برای شوراهای روستا هم ، تمامی افراد تائید صلاحیت شده اند.

حجت محمدی در گفت و گو با نبض سحر  با اشاره به اتمام کار احراز صلاحیت ها در شهرستان گفت: در شهرستان خرم دره برای پنجمین دوره شورای شهر ۶۷ نفر نام نویسی کرده بودند که ۶۳ نفر احراز صلاحیت شدند و از مجموع  ۱۱۹ ثبت نامی برای شوراهای روستا هم ، تمامی افراد تائید شده اند.

وی گفت:  داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز  جهت دریافت نامه تاییدیه صلاحیت خود به فرمانداری مراجعه کنند.

فرماندار خرمدره با اشاره به اینکه افراد تائید شده در زمان های قانونی به تبلیغات بپردازند گفت:  داوطلبن  انتخابات به شیوه‌ای سالم باهم رقابت کنند و از تخریب هم دیگر هم در فضای مجازی و هم در جلسات سخنرانی خود پرهیز کنند و  همچنین امکان رد صلاحیت  شدن داوطلبین تا روز انتخابات وجود دارد.

محمدی با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان فراهم شده است گفت: مردم باید بهترین و صالح ترین افراد را براساس برنامه های نامزدها و پیشینه و عملکرد آن ها چه در سطح ملی انتخاب ریاست جمهوری و چه در شوراهای اسلامی برای چهار سال انتخاب کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان  با اشاره به تعداد شعبه های جمع آوری اخذ رای مردم گفت: ۴۸ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم شهرستان درانتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری  پیش بینی و به تصویب رسید که از این تعداد،۳۳شعبه ثابت شهری و ۱۲ شعبه ثابت روستایی بوده و یک شعبه سیار شهری و دو شعبه نیز سیار روستایی پیش بینی شده است.

 پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=61409

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.